خبرگزاری کار ایران

هنوز پیشنهادی راضی کننده‌ای دریافت نکردم / بازی با تیم‌های آفریقایی بسیار سخت است

دژاگه: قدوس از بودن در تیم ملی ایران راضی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۶۰

کاپیتان تیم ملی می گوید بازی کردن جلوی تیم‌های آفریقایی همیشه سخت است و آنها از لحاظ فیزیکی خیلی قوی هستند.

به گزارش ایلنا،  اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال پیش از آغاز تمرینات تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:خوشحالم که دوباره به اردوهای تیم ملی بازگشتم. خدا را شکر توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و الان دو بازی دوستانه خیلی مهم داریم که فکر می‌کنم با تیم‌های خیلی قوی انجام می‌شود. خیلی‌ها می‌گویند نام توگو به آن صورت بزرگ نیست اما بازیکنان خوبی دارند که در اروپا و بخصوص در فرانسه بازی می‌کنند. بازی با تیم‌های آفریقایی به خاطر شرایط بدنی‌شان بسیار سخت است و فکر می‌کنم این دو بازی بسیار مهم است و از طرفی خوشحالم توانستم خودم را به تیم ملی برسانم.

او درباره وضعیت آمادگی خودش نیز گفت: بازی با سوریه در انتخابی جام جهانی آسان نبود چرا که بعد از مدت‌ها توانستم ۹۰ دقیقه به میدان بروم. در بازی هم مقداری درد داشتم اما سعی کردم در آلمان مجددا آمادگی خود را به دست بیاورم و خوشحالم که الان در تمرین هستم.

هافبک تیم ملی در واکنش به اینکه در بازی با سوریه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، خاطرنشان کرد: خدا را شکر دو بازی اخیر برای ما خوب بود. در بازی با کره جنوبی با وجود ۰ نفره شدن یک مساوی خوب کسب کردیم و برای تیم ملی و من خوب بود. مقابل سوریه نتیجه خوب نبود چون می‌خواستیم بازی را ببریم اما خدا را شکر خودم خوب بازی کردم و بسیار سرحال بودم. امیدوارم همین طور بتوانم ادامه دهم و به تیم ملی کمک کنم.

دژاگه در خصوص انتخاب قدوس اظهار داشت: فکر می‌کنم سامان قدوس بازیکن خوبی است و اگر بازیکن خوبی نبود کی‌روش او  را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. بازی‌هایی که از او دیده‌ام بسیار خوب بوده و در اواخر هفته گذشته نیز دیدیم که بازی‌های خوبی نشان داد. او بازیکن بسیار جوانی است و ان‌شاءالله بتواند به تیم ملی کمک کند. فکر می‌کنم تماشاگران و کارشناسان هنوز بازی قدوس را ندیده‌اند و می‌توانند از بازی او لذت ببرند.

وی در خصوص اینکه آیا سامان قدوس را برای حضور در تیم ملی ایران تشویق کرده یا خیر، گفت: من هنوز نمی‌دانم وضعیت چیست تا جایی که می‌دانم تیم ملی سوئد هم او را دعوت کرده و فکر می‌کنم آن موقع هم که به تیم ملی آمد بسیار راضی بود و نشنیدم که می‌خواهد برای سوئد بازی کند. او برای ایران بازی می‌کند.

دژاگه درباره وضعیت خودش هم گفت: من چند پیشنهاد دارم ولی هنوز پیشنهادی نیست که صددرصد از آن راضی باشم. فکر می‌کنم باید کمی صبر کنم و ان‌شاءالله به زودی به تیمی که خودم از حضور در آن رضایت دارم می‌پیوندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز