خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی به دنبال جلب رضایت طالبی

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۰۴

باشگاه تراکتورسازی قصد دارد رضایت مدافع سابق خود را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به محض اینکه تراکتورسازی توانست از پرونده بدهی‌های خارجی خود خلاص شود، با شاکی‌های داخلی روبرو شده است که پرونده بدهی‌شان را از نهادهای بین‌المللی پیگیری کرده‌اند و آنها هم می‌توانند برای سرخپوشان تبریزی دردسرساز شوند.

فرشید طالبی، مدافع سابق تراکتورسازی که این روزها به حرفه بازیگری روی آورده است، مدتی است به خاطر طلبی که از باشگاه سابق خود دارد به AFC شکایت کرده است و آنها از تراکتورسازی خواسته‌اند هرچه زودتر رضایت او را جلب کند.

در همین راستا از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد مدیریت این باشگاه در نظر دارد بعد از فارغ شدن از پرونده‌های خارجی، پیگیری بدهی‌های داخلی را در دستور کار قرار داده و به نوبت به پرداخت آنها اقدام کند تا دیگر سرخپوشان تبریزی مشکلی از این بابت نداشته باشند.

باشگاه تراکتورسازی در فصل جاری فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای انجام داده که درآمد خوبی برای باشگاه به همراه داشته است و محرومیت این تیم از نقل و انتقالات هم هزینه‌های باشگاه را به شدت پایین آورده تا دست مدیران برای پرداخت بدهی‌ها به مراتب بازتر از قبل شده باشد و بسته شدن پرونده‌های خارجی یکی از تاثیرات مثبت مدیریت فصل جدید تراکتورسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز