خبرگزاری کار ایران

والورده: مهار مسی به نفع ما شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۸۹

لیونل مسی شب ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت چون پابلو مافئو مدافع منچسترسیتی که به صورت قرضی برای خیرونا بازی می‌کند به خوبی او را مهار کرد اما ارنستو والورده بر این باور است که این تاکتیک به بقیه تیم کمک کرد.

به گزارش ایلنا، تا قبل از نخستین رویارویی این دو تیم کاتالان در لالیگا مسی در 5 دیدار قبلی 9 گل زده بود اما نتوانست در برابر ورزشگاه پر از جمعیت مونتیلیوی آمارش را بهتر کند. والورده گفت: «مشخص بود که یک نفر را مامور مسی کرده بودند و ما مجبور بودیم جایی پیدا کنیم که مسی برود و آن بازیکن را هم با خودش ببرد تا بتوانیم از موقعیت به دست آمده استفاده کنیم. باید از هر فرصتی بهره گرفت. ما سعی کردیم در این فضای به دست آمده بازی کنیم و از حرکات لئو به نفع خودمان بهره بگیریم. فکر می‌کنم مسی خوب بود، درست است که وقتی بازیکنی سایه به سایه شما حرکت می‌کند آرامش تان را از دست می‌دهید اما این می‌تواند مفید باشد نه برای او بلکه برای تیم که او هم مشکلی با این قضیه نداشت. بازی سختی بود چون شهرآورد بود و جو و تنش‌های خاص خودش را داشت. فکر می‌کنم خوب مدیریت کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.» مربی سابق اتلتیک بیلبائو ادامه داد: «روحیه این تیم عالی است. تلاش ما این است که با هم دفاع و حمله کنیم. آنچه بیشتر از هر چیز درباره این تیم دوست دارم این است که سختکوشی عادت تیم شده.»

ایوان راکیتیچ در این بازی هافبک دفاعی بود که معمولا برای سرخیو بوسکتس رزرو شده و هرگز در آن راحت به نظر نمی‌رسید، در نهایت هم جای خود را به هافبک تیم ملی اسپانیا داد. مربی 53 ساله گفت قبل از پایان بازی، این محصول آکادمی لاماسیا را به میدان فرستاده چون تیمش باید از برتری خود دفاع می‌کرد: «احساس کردم در دفاع منافذی داریم و باید این خلأ را پرکنیم.» تمدید قرارداد آندرس اینیستا هنوز امضا نشده اما این روی بازی او اثر نگذاشته و والورده به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت: «اینیستا خوب است و به خاطر هنر او است که بقیه ارتباط خوبی با او برقرار می‌کنند. ما همه خوشحالیم که او خوب بازی می‌کند. با این شرایط سال‌ها می‌تواند برای ما بازی کند.» او حالا باید خود و تیمش را برای دیدار با اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان آماده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز