خبرگزاری کار ایران

سیر تا پیاز سرمربی جدید استقلال/ بزرگ شده آمریکا با سابقه 7 سال گل نزنی!

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۱۲

سرمربی موقت استقلال برای اولین بار به عنوان اولین نفر یک تیم فعالیت می کند.

به گزارش ایلنا، علی رغم محرومیت از حضور روی نیمکت استقلال بازهم میک مک درموت نفر اول کادر فنی استقلال در بازی برابر سپیدرود خواهد بود. مربی بدنسازی که به یک باره عنوان سرمربی موقت استقلال را مال خود کرد.

درموت 43 ساله متولد بلفاست ایرلند شمالی است. او با وجود قد و قامت کوتاهش یک مدافع بود و هیچ وقت نتوانست فوتبالیست بزرگی شود. درموت در لیگ سطح دوی فوتبال آمریکا برای تیمهای لانگ آیلند روف رایدرز(دو مقطع)، کانکتیکوت وولوز(دو مقطع)، و رالی کپتال بازی کرد و در مدت 10 سال تنها 8 گل زد و چند سال آخر دوران بازیگری خود که حدود 7 سال می شود را بدون گل زده سپری کرد.

درموت مربیگری را از فصل 2002-2003 در همان تیم کانکتیکوت وولوز آغاز کرد و بعد از یکی دو تجربه دیگر در امریکا در سال 2006 مربی بدنساز باشگاه العین امارات شد و 4 سال در این تیم حضور داشت. او سپس به مدت یک سال مربی بدنساز تیم ملی ایران شد و سال 2012 به تیم النصر امارات رفت تا دراین تیم به کار خود ادامه دهد. در همین مدت بود که او 5 بازی را هم به عنوان مربی در کنار والتر زنگا، یکی از گزینه های استقلال تهران پشت سر گذاشت.

درموت بعد از جدایی از النصر در سال 2016 تیم نداشت تا پیشنهاد استقلال از راه رسید و او بعد از چند ماه کار به عنوان مربی بدنساز حالا در قامت سرمربی موقت به کار خود ادامه می دهد. با این حال درموت به خاطر مدرک A یوفایی که دارد و همچنین سابقه اش در کنار یک مربی بدنساز یک مربی فنی هم بوده است.

با این حال بازی با سپیدرود اولین تجربه سرمربی گری این بلفاستی 43 ساله است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز