خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران:

انتقام به سبک مهاجری و شاگردانش/ تراکتورسازی بعد از چهار هفته شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۰۲

دو هفته بعد از رویارویی در جام حذفی، تراکتورسازی و پدیده در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که پدیده موفق به پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر میزبان پدیده است و دو تیم از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند. این بازی در حالی برگزار شد که تراکتورسازی و پدیده دو هفته قبل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در مشهد به دیدار هم رفته بودند که در پایان بازی شاگردان گل‌محمدی با برتی 2 بر یک موفق شدند به دور بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

پدیده در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا با قانون گل زده بیشتر به رتبه دوم جدول صعود کند.

 داور: حمید حاج‌ملک/ کمک‌ها: محمدجواد مداح، علی‌اکبر نوری و سعاد وفاپیشه/ ناظر: فریدون اصفهانیان.

 

ترکیب تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور، علی طاهران، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی

 

ترکیب پدیده:

شهاب گردان، حسین مرادمند( 67 سید عبدالله حسینی)، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، علی نعمتی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، معین عباسیان، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی

 

کارت زرد:  علی طاهران(78) محمد نادری(80) تراکتورسازی

کارت قرمز: محمدرضا خلعتبری (87)

گل‌ها: محمد قاضی (80)، محمدرضا خانزاده(84) برای پدیده

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 4: نصرآزادانی توپ خوبی از سمت راست روی دروازه پدیده ارسال کرد که گردان با خروج به موقع توپ را پیش از مهاجماان تراکتورسازی در اختیار گرفت.

دقیقه 13: خلعتبری با نفوذ به محوطه جریمه تراکتورسازی پاس رو به عقب به صادقی ارسال کرد ولی شوت این بازیکن در دو مرحله توسط گروسیان مهار شد.

دقیقه 15: آزادی از اشتباه خانزاده استفاده کرد و خود را در موقعیت گلزنی قرار دارد ولی ضربه این بازیکن را گردان به زیبایی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 26: عباسیان با پاس زیبای خود شهرام مهربان را صاحب توپ کرد ولی پیش از اینکه این بازیکن موقعیت پیدا کند، نادر توپ او را دفع کرد.

دقیقه 34: پاس عمقی خوب ایران‌پوریان برای تهامی موقعیت خوبی در اختیار تراکتورسازی قرار داد اما ضربه این بازیکن عرض زمین را طی کرد و به اوت رفت.

دقیقه 38: ضربه قاضی از پشت محوطه جریمه بدون مزاحمتی با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 41: قاضی بار دیگر اقدام به شوتزنی به سمت دروازه تراکتورسازی کرد که ضربه درچارچوب او را گروسیان در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه 43: ارسال خوب ایرانپویان برای آزادی قبل از اینکه روی دروازه پدیده خطر ساز شود با واکنش به موقع گردان دور شد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 49: منصوری توپ خوبی روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که ضربه سر قاضی راهی به دروازه تراکتورسازی پیدا نکرد.

دقیقه 59: شریفی با یک پاس خوب موقعیت گلزنی در اختیار فاخر تهامی قرار داد ولی شوت این بازیکن دقت لازم را برای باز کردن دروازه پدیده نداشت.

دقیقه 66: قاسمی‌نژاد در موقعیتی خوب اقدام به شوتزنی کرد که دیرک دروازه مقابل ضربه زیبای این بازیکن دروزاه تراکتورسازی را نجات داد

دقیقه 71: سانتر عباسیان روی دروازه تراکتورسازی با ضربه سر مسلمی‌پور چیزی نمانده بود تبدیل به گل به خودی توسط این بازیکن شود ولی ضربه او با خوش شانسی و با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 80(گل): محمد قاضی روی ضربه پنالتی اعلام شده توسط داور در حالی که گروسیان جهت توپ را به خوبی تشخیص داده بود دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

دقیقه 84(گل): صادقی به سمت دروازه تراکتورسازی شوتزنی کرد که گروسیان با واکنش خوب خود توپ را برگشت داد ولی در ریباند خانزاده گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 88(گل): محمد ایران‌پوریان با پنالتی اعلام شده از سوی داور گل اول تیمش را به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز