خبرگزاری کار ایران

ساسان زردپوش، شجاع سرخپوش؛ الکلاسیکو در یک سوم پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۷۵۸

دو بازیکن کنونی سپاهان و پرسپولیس به مصاف تیم‌ سابق خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و تقابل سرمربیان کروات دو تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارند با توجه به شرایط‌شان در لیگ برتر به جذابیت این بازی می‌افزاید.

دیدار سرخ‌های تهرانی و زردپوشان اصفهان در سال‌های اخیر حساسیت بالایی داشته است و از همین رو به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران شهرت یافته است. از تقابل دو تیم برای قهرمانی در هفته آخر و گل تراژیک سپهر حیدری در ثانیه پایانی بازی گرفته تا فینال جام حذفی در سال 92 که سپاهان موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی و ضربات پنالتی مغلوب کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بازی هفته هفتم دو تیم با توجه به از دست رفتن صدرنشینی برای سرخپوشان و همچنین شکست ناباورانه مقابل پیکان از این جهت حساس است که در صورت شکست در این دیدار با دو باخت پیاپی و شرایط روحی بد به مصاف الهلال خواهد رفت که اتفاق خوبی برای برانکو و شاگردانش نیست.

از طرفی کرانچار به دلیل نتایج نامناسبی که با سپاهان گرفته، به شدت تحت فشار است و 3 امتیاز این دیدار حساس خانگی برایش حکم مرگ و زندگی دارد.

اما یک تقابل در دیدار روز پنجشنه دوتیم وجود دارد که به جذابیت‌های ذاتی این بازی اضافه می‌کند و آن هم حضور ساسان انصاری در خط حمله سپاهان و شجاع خلیل زاده در دفاع پرسپولیس است. این دو بازیکن فصل گذشته در تیم مقابل حضور داشتند و حالا به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت.

ساسان انصاری فصل گذشته به پرسپولیس پیوست ولی بعد از اینکه متوجه شد در تفکرات برانکو جایی در ترکیب اصلی تیم ندارد، خیلی زود جدا شد و به فولاد رفت تا بازی‌های خوبش در ترکیب این تیم را تکرار کند و در فصل نقل و انتقالات به سپاهان پیوست.

شجاع خلیل‌زاده هم که فصل گذشته بعد از اتمام دوران خدمتش در تراکتورسازی، به سپاهان پیوسته بود، در نخستین‌ روزهای نقل و انتقالات پرسپولیسی شد و حالا مقابل مهاجمان تیم سابق خود حاضر می‌شود.

باید دید در تقابل این دو، شجاع موفق به مهار ساسان خواهد شد یا مهاجم سپاهان قفل دروازه پرسپولیس را می‌شکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز