خبرگزاری کار ایران

والورده: مصدومیت دمبله شوک بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۷۹

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا، مصدومیت عثمان دمبله را خبر بدی برای بارسلونا دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، در آستانه بازی روز پنج شنبه بارسلونا با آبیار ارنستو والورده در کنفرانس خبری این بازی در خصوص وضعیت تیم خود بعد از مصدومیت عثمان دمبله توضیح داد.

عثمان دمبله که مصدومیت او حدود سه و نیم تا چهار ماه به طول می انجامد در این مدت از همراهی تیم جدید خود باز می ماند ارنستو والورده در خصوص مصدومیت او انتخاب جایگزین برای دمبله گفت: مصدومیت دمبله در این تاریخ خبر بسیار بدی برای بارسلونا بود، اما ما سعی می کنیم او را به هر صورت حمایت کنیم، برای جایگزین او دلوفئو، ویدال و گومز و همچنین برخی از بازیکنان بارسا B را اضافه میکنیم و امیدواریم بتوانیم اثر نبود او را در میدان بازی کمتر کنیم.

ارنستو والورده همچنین در خصوص ناکامی سوارز در گلزنی و عصبانی شدن او توضیح داد:فکر می کنم این سبک سوارز است و شکلی که او با اوضاع کنار میاید، در هر صورت ما به او اعتماد کامل داریم و می دانم که در زمان مناسب به خوبی می تواند هرکاری را انجام دهد.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره بازی در مقابل آبیار گفت: تیم ایبار یک هدف و روند مشخصی دارد و بازی متفاوت و سختی را ارائه میکند، ما نیز به احتمال زیاد فردا تاکتیک خود را برای این بازی تغییر دهیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز