خبرگزاری کار ایران

همدلی و رفاقت برگ برنده تیم ما است

فروزان: باید پا به پای پرسپولیس پیش برویم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۶۱

دروازه بان پارس جنوبی می گوید برای آنکه در این جایگاه بمانیم باید این بازی را می‌بردیم تا پای به پای پرسپولیس در این رده اول بمانیم.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: یک برد خوب امروز برایمان رقم خورد. ما در کورس صدرجدول و قهرمانی هستیم و برای آنکه در این جایگاه بمانیم باید این بازی را می‌بردیم تا پای به پای پرسپولیس در این رده اول بمانیم.

وی در خصوص فشار بازیکنان استقلال روی دروازه تیمش و حفظ پیروزی گفت: نیمه دوم استقلال خیلی فشار به ما آورد و یک بازی پرفشار را توانستیم پیروز شویم و به همه هواداران استان بوشهر و شهر جم تبریک می گویم. ما هر کاری از دستمان برمی آمد انجام دادیم و این برد مبارک‌شان باشد.

فروزان که اکنون به همراه پارس جنوبی روزهای متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه می‌کند، در خصوص دلیل موفقیت و صدرنشینی این تیم گفت: رمز موفقیت پارس در این است که روز اول آقای تارتار همه بچه ها را جمع کردند و گفتند اینجا اولویت اول تیم است و هر کسی که بخواهد نفر اول تیم باشد بهتر است ساکش را جمع کند و برود. به نظرم اتحاد، همدلی و رفاقت برگ برنده تیم ما است و برای همین 90 دقیقه بازیکنان پشت هم هستند و می جنگند.

دروازه بان پارس در پایان در خصوص وضعیت خود در این تیم گفت: تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا در این فصل بهترین بازی ام را انجام بدهم و هواداران شهر جم را راضی نگه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز