خبرگزاری کار ایران

هرچه تعویض کردیم جواب نداد؛

دایی: راحت گل می‌خوریم و به زور گل میزنیم!

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۴۰

سرمربی سایپا تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر پدیده مشهد اعلام کرد که از عملکرد بازیکنانش ناراضی است و قصد دارد تصمیمات جدیدی در ادامه اتخاذ کند.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از شکست شاگردانش برابر پدیده مشهد در نشست خبری گفت: در نیمه اول قبل از اینکه گل بخوریم برتر از پدیده بودیم، اما متأسفانه مثل آب خوردن گل می‌خوریم. نه می‌توانیم گل بزنیم و نه موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کنیم.

وی ادامه داد: سه، چهار توپ پدیده روی چارچوب ما آمد اما متأسفانه به خاطر یکسری اشتباهات سه گل خوردیم. ما اسیر اشتباهاتی هستیم که تاوان آن را بد می‌دهیم، از بازی مقابل تراکتورسازی گرفته تا بازی با اکسین و این مسابقه. متأسفانه اشتباهات بدی مرتکب می‌شویم و راحت گل می‌خوریم به زور هم می‌توانیم گل بزنیم.

دای خاطرنشان کرد: پس از اینکه بازی 3 بر صفر به سود پدیده شد چند موقعیت خوب ایجاد کردیم و می‌توانستیم اختلاف‌مان را نزدیک‌ کنیم، اما متأسفانه عین آب خوردن موقعیت‌ها را از دست دادیم. باید به فکر چاره باشیم. متأسفانه موجودی ما همین است و هر چه تعویض کردیم جواب نداد. شاید ایراد از ما باشد. به امید خدا تلاش می‌کنیم تا به روزهای خوب خود بازگردیم. اتفاق خاصی رخ نداد که بخواهم از داوری راضی یا ناراضی باشم.

وی در پاسخ به این که دلیل تعویض علی قلی‌زاده چه بود، گفت: از عملکرد قلی‌زاده راضی نبودم و تعویض او به خاطر مسائل فنی بود. کسی که درست بازی نکند تعویض خواهد شد و ما در آینده خیلی تصمیمات دیگری اتخاذ می‌کنیم تا تیم را به بازی‌های لیگ بازگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز