خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی

کد خبر : ۵۳۴۶۹۲

کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در دیدار شهرداری بندرعباس و شهید جهان نژادیان آبادان، از سوی حمید رضاپور، سرمربی تیم شهرداری بندرعباس تخلفاتی مبنی بر ورود بدون اجازه به زمین بازی که منجر به اخراجش شد، انجام داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

مسابقه تیم های شاهین خزر رودسر و شهرداری تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شاهین خزر رودسر تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه در صورت تکرار تخلف، کمیته انضباطی تنبیهات شدیدتری را برای این تیم در نظر می گیرد.

تیم شهرداری بندرعباس به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری به داخل زمین و اعترضا تماشاگرانش به تیم مقابل و تیم داوری در دیدار برابر شاهین خزر رودسر، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کلیه آرای فوق قطعی است.

لیگ برتر فوتسال:
تیم مقاومت قرچک به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب، ورود تعدادی از تماشاگران به زمین و حمله ور شدن به تیم داوری، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات در بازی های قبلی که منجر به صدور دادنامخ 296 در تاریخ 6 شهریوره ماه شده بود، به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
این رای قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز