خبرگزاری کار ایران

اسدی: برانکو نتیجه را برای پرسپولیس در می‌آورد/ تعویضی‌ها بیش از بازیکنان اصلی موثرند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۲۲

پیشکسوت پرسپولیس از شرایط بازی این تیم مقابل الاهلی می‌گوید.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص رویارویی پرسپولیس با الاهلی عربستان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بازی از لحاظ جوی خیلی برای بازیکنان ما سنگین است. حال که ان‌ها میزبان هستند فشار حملات‌شان دوبرابر است و شرایط همانند بازی گذشته رقم می‌خورد. با تدابیر و آگاهی برانکو با توجه به تعویض‌هایی که در بازی رفت داشت می‌‌شود این‌بار هم نتیجه را در آورد.

وی ادامه داد: با وجود کامیابی‌نیا و بشار رسن در خط میانی می‌توانیم پیروزی خوبی را رقم بزنیم که همه این‌ها به اندیشه سرمربی در بازی برگشت و نیمکت ذخیره‌ها بستگی دارد.

اسدی خاطرنشان کرد: تعویص‌های طلایی برانکو در بازی با الاهلی نشان داد که بیشتر از بازیکنان اصلی این تعویض‌ها هستند که نتیجه را رقم می‌زنند. آن‌ها می‌توانند علاوه بر تزریق انرژی مضاعف دستورهای سرمربی به بازیکن داخل زمین را انتقال بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص خط حمله سرخ‌پوشان در دیدار فردا گفت: به نظرم پرسپولیس این شرایط را دارد که با سه مهاجم بازی کند. با حضور ۲۰ دقیقه‌ای منشا در بازی رفت برابر الاهلی در کنار امیری و طارمی نتیجه خوبی رقم خورد. امیدوارم نتیجه بازی فردا پیروزی پرسپولیس باشد چون شاگردان برانکو نشان داده‌اند در سال‌های اخیر مستحق قهرمانی و حضور در جام باشگاه‌های آسیا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز