خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته پارا سوارکاری فدراسیون جهانی آذرماه به ایران سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۸۸

رئیس کمیته پارا سوارکاری فدراسیون جهانی به همراه کلاسبند پزشکی و سرمربی فرانسوی تیم ملی آخر آذرماه به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، غزاله منتظم، رئیس کمیته پارا سوارکاری، با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: سابرینا ایبانز، رئیس کمیته پارا سوارکاری فدراسیون جهانی، به همراه پاتریشیا ندو، مربی فرانسوی تیم ملی پارا درساژ و فلورانس، کلاسبند پزشکی از کشور فرانسه، آخر آذرماه به ایران سفر خواهد کرد.

وی افزود: کلاسبند پزشکی و مربی خارجی از سوی فدراسیون جهانی به ایران معرفی شده اند  که به کشورمان می آیند. مربی خارجی تیم ملی تا سال ۲۰۱۸ با ایران قرارداد دارد و برای سومین بار به کشورمان سفر می کند.

منتظم اظهار داشت: این مربی فرانسوی در دو اردوی قبلی تیم ملی در ایران حضور داشته و این اردو نیز به مدت ۱۰ روز و با حضور ۲۱ نفر از اواخر آذرماه برگزار می شود.

وی به برگزاری نخستین جشنواره سوارکاری افراد دارای معلولیت اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور سوارکاران تمام رده های سنی و ورزشکارانی برگزار شد که با مربی فرانسوی تمرین کرده اند. اردوی تیم ملی نیز با حضور ۲۱ نفر از زمانی که سرمربی فرانسوی به ایران بیاید، آغاز می شود و قصد داریم مسابقاتی را نیز برگزار کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز