خبرگزاری کار ایران

پس از صعود تیم ملی به جام جهانی

حاج رضایی: بعضی از اتهامات اصلا در شان تیم ملی و شخصیت مردم ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۸۵

کارشناس برجسته فوتبال کشور اعتقاد دارد حمایت از تیم ملی فوتبال همه جانبه بوده و در آینده هم قطعا ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا امیر حاج رضایی حمایت ها از تیم ملی فوتبال در راه صعود به جام جهانی را همه جانبه دانست و گفت: همانطور که دکتر سلطانی فر در صحبت هایش اشاره داشت در ادامه هم قطعا این حمایت ها تداوم خواهد داشت.

وی افزود: اینکه می گویند ما با دست خالی به جام جهانی رفته ایم دور از انصاف است. راه طولانی را برای صعود طی کردیم که با دست خالی غیر ممکن بود. ما باید مشکل فرهنگی فوتبال را ریشه کن کنیم چرا که اکنون مسائل فرهنگی در فوتبال ما بسی از مشکلات مالی بیشتر است. پیراهن تیم ملی قداستی دارد که با هیچ چیز قابل قیاس نیست اگرچه که تقدیر و پاداش هم به اندازه لازم و منطقی باید وجود داشته باشد که دارد.

کارشناس فوتبال کشور در ادامه بحث تبانی در بازی ایران سوریه را منتفی دانست و گفت: مطرح کردن این موارد نه در شان تیم ملی، نه در شان کادر فنی و نه در شان و شخصیت مردم ایران است. ما دیروز اشتباهات فنی زیادی داشتیم و خوب بازی نکردیم. چه کسی فکر میکرد فرانسه با لوکزامبورگ بدون گل مساوی کند ولی این اتفاق افتاد. ما چوب اشتباهات فنی خودمان را خوردیم و موضوع تبانی اصلا مطرح نیست.

حاج رضایی در پایان برآورده شدن نیازهای اقتصادی و فرهنگی تیم ملی را پیش زمینه بازی های آبرومندانه در جام جهانی دانست و گفت: امیدوارم با ادامه نگاه مثبت مسئولین به تیم ملی و حمایت از کادر فنی از یک سال زمان مانده تا جام جهانی بیشترین استفاده را بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز