خبرگزاری کار ایران

تشکر دنی درینک واتر از لسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۵۴

دنی درینک واتر بعد از ترک لسترسیتی از تمام عوامل باشگاه بابت 5 سال حضور او در این باشگاه تشکر کرد

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، دنی درینکواتر د ر روز آخر نقل و انتقلات لسترسیتی را به مقصد چلسی ترک کرد و به جمع شاگردان آنتونیو کونته اضافه شد.

درینکواتر در گفتگویی از 5 سال بازی کردن برای لسترسیتی صحبت کرد و توضیح داد: من 5 سال عالی را در زندگیم تجربه کردم که بخش عمده آن را مدیون لسترسیتی هستم، من از تمام عوامل باشگاه ، هم تیمی ها و هواداران و حتی اشخاصی که طی این 5 سال به لسترسیتی آمدند و رفتند تشکرخواهم کرد و سپاس گذار خواهم بود. دوران باور نکردنی لسترسیتی برای من هرگز فراموش نخواهد شد و همیشه با من است ، اینگونه هم نبوده است که مانند حرکت کردن در یک جاده صاف سپری شده باشد و فراز و فرود هایی با خود به همراه داشته است اما افرادی همیشه من را حمایت کردند که من هرگز فراموش نخواهم کرد.

او درباره علت جدایی خود از لسترسیتی توضیح داد: تصمیم جدایی بسیار برای من سخت بود اما فکرمی کنم در زمان بسیار مناسبی توانستم این تصمیم را بگیرم، شما زمانی که طعم دست آورد خود را می چشید برایتان اعتیاد آور است و می خواهید دوباره امتحان کنید من فکر می کنم این شانس پیوستن من به چلسی نیز به همین صورت بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز