خبرگزاری کار ایران

حقیقی: برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۰۲

علیرضا حقیقی، دروازبان تیم ملی فوتبال درباره حضور دوباره اش در تیم ملی فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شدم و این امر باعث افتخارم است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال،وی درباره اینکه پس از مدتها به تیم ملی بازگشته است و چه احساسی دارد، گفت: از این بابت خوشحالم. هر بازیکنی در دنیا آرزو دارد تا برای کشورش بازی کند و از این موضوع من نیز خوشحالم. اوقات سختی را داشته و سه مصدومیت را  پشت سر گذاشته ام.اما اکنون همه چیز خوب است و به تیم ملی بازگشته ام. من ثابت کردم که می توانم پس از گذراندن دوران سخت، شرایط خوب و مطلوبی نیز وجود خواهد داشت و من به دوران خوب خود بازگشته ام.

وی در ادامه درباره وضعیت تیم ملی فوتبال بیان کرد: تمام بازیکنان با تعهد و تمرکز بالا به هدف خود که حضوری مقتدر در جام جهانی است، فکر می کنند. هدف ما این است تا در سطح بالایی در جام جهانی قرا رداشته باشیم و میخواهیم با استانداردهایی که داریم،بهترین باشیم. ما تنها به صعود بسنده نکرده و باید با برگزاری مسابقات تدارکاتی، خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.

دروازبان تیم ملی درباره انکه در جام جهانی برزیل حضور داشته و اکنون جام جهانی روسیه را تجربه می کند و آیا این یک چالش برایش است، گفت:زندگی همیشه سختی دارد. یک موقع در اوج هستی و یک موقع شرایط خوبی را تجربه نمی کنی. من از صفر شروع کردم.  من قطعا به تمام بازیکنان تیم که دوستان صمیمی من هستند احترام می گذارم اما برای حضور در جام جهانی روسیه حداکثر تلاشم را بکار می گیرم و می جنگم تا به هدفم برسم.

وی در پایان در خصوص اینکه برخی هواداران فکر می کنند که حضور در جام جهانی کار ساده ای است، گفت: شاید به نظر برخی هوادران حضور در جام جهانی و برگزاری مسابقات سخت با حریفانی را که پشت سر گذاشته ایم را ساده م یببیند، اما این تمام ماجرا نیست. ما پس از برزیل به عنوان دومین تیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کردیم و این کار آسانی نبود.برای رسیدن به جام جهانی و در مرحله دوم این جام باید تلاش کنیم و با برنامه ریزی هر یک از بازیکنان بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز