خبرگزاری کار ایران

کسی فکر نمی‌کرد سوریه تا این حد قوی باشد

دژاگه: با حضور هواداران جشن صعود می‌گیریم / بعد از بازی با سوریه قراردادم را امضا می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۰۴

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین نوبت صبح شاگردان کارلوس کی روش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، در غیاب مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی تیم ملی به اشکان دژاگه رسیده که پس از جدایی از وولفسبورگ هنوز در تیم اروپایی حضور ندارد اما در بازی برابر کره جنوبی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت.

دژاگه در حاشیه تمرین نوبت صبح ملی پوشان گفت: کسی فکرش را نمی‌کرد که تیم سوریه تا این حد قوی باشد. آنها در گروه ما سوم هستند و بازی‌های گروهی‌شان را با موفقیت پشت سر گذاشته اند همچنین قطر را سه بر یک شکست دادند. بازی ما اولین بازی در مالزی بازی سختی بود و آنها در زمین جنگنده بودند و آنها هنوز شانس دارند.

وی ادامه داد: ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم. سعی کردیم بازی خوبی انجام بدهیم و می‌دانستیم شرایط سختی برابر کره داریم و بازی های برابر آنها آسان نیست. به نظرم تمامی اعضای تیم وظایفشان را به خوبی انجام دادند و آسان نبود در کره 10 نفره به برد برسیم. بار دیگر به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و واقعا بازی عالی بود.

دژاگه درخصوص پاداش‌ها گفت: ما حرف‌هایمان را گفتیم. دوباره نشان می‌دهیم که این کار و افتخار ماست که برای کشور ایران بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم در زمین چمن این را نشان بدهیم.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی با سوریه و جشن ملی فوتبال با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: خیلی خوشحال می‌شویم که هوادران بیایند و دوباره می‌گویم که بازیکنان تیم ملی بدون هواداران به اینجا نمی‌رسیدند و خیلی کمک آنها را نیاز داریم. ان شاء الله بازی با سوریه هم هواداران در ورزشگاه باشند و بتوانیم خوشحالشان کنیم و جشن بگیریم.

بازیکن فصل گذشته وولفسبورگ آلمان درخصوص مقصد آینده‌اش اظهار داشت:‌ هنوز صد در صد معلوم نیست و روی بازی مهم با سوریه فوکوس می کنم. بعد از آن بیشتر سعی می‌کنم و قرادادم را امضا میکنم.

دژاگه در واکنش به اینکه آیا از پرسپولیس پیشنهاد داشته، اظهار داشت: در این خصوص باید با مدیر برنامه هایم صحبت کنم و هنوز چیزی معلوم نیست. الان بازی سوریه مهم است و با حضور پرشور هواداران سه امتیاز را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی در پایان اظهار داشت: هنوز یک سال تا آغاز جام جهانی وقت داریم و تا آن زمان خیلی کار داریم. باید از بازی‌های دوستانه خوب کمک بگیریم و این خیلی باارزش است. متأسفانه دور قبلی هم مشکل ما همین بود. تیم‌های دیگر در دور قبلی بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتند و اگر ما هم بتوانیم خوب تدارک ببینیم، می‌دانیم که شرایط به چه شکل خواهد بود و این می‌تواند به آمادگی ما در جام جهانی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز