خبرگزاری کار ایران

مامور P به دنبال انتقال جنجالی در جمع سرخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۰۹

پل پوگبا که نام خودش را «مامور P» گذاشته است تصویری منتشر کرد که باعث بحث بسیاری در میان طرفداران منچستریونایتد شده است. ستاره سرخپوشان به ‌شوخی به این اشاره کرد که ممکن است کاری کند توما لمار به منچستریونایتد بیاید.

به گزارش ایلنا، لمار در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهاد آرسنال را رد کرد، هرچند که باشگاه او پیشنهاد 92 میلیون پوندی آرسنال را پذیرفته بود. این بازیکن 21ساله گفت که نمی‌خواهد برای تیمی بازی کند که در لیگ اروپا حضور دارد. گفته می‌شد اگر او به آرسنال برود، مجوز رفتن الکسیس سانچس هم صادر خواهد شد.
لمار در بازی اخیر فرانسه برابر هلند در مقدماتی جام جهانی، دو گل به ثمر رساند. پس از آن بود که پوگبا تصویری در شبکه‌های اجتماعی از خود و لمار منتشر کرد و نوشت: «از نتیجه دیروز راضی هستم. منتظر هدف بعدی هستیم. افتخار می‌کنم که آبی‌پوش‌ام.» او پستش را با هشتگ #AgentP (مامور پ) به پایان رساند. او پیش‌تر روملو لوکاکو را متقاعد کرده بود که به منچستریونایتد بیاید و هشتگ #AgentP از آن هنگام مشهور شد. پوگبا همچنین در شبکه‌های اجتماعی نوشته که او بود که باعث شد زلاتان ابراهیموویچ در یونایتد بماند.
ژوزه مورینیو در سال گذشته از پوگبا خواسته بود  آنتوان گریزمان را متقاعد کند که به اولدترافورد برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز