خبرگزاری کار ایران

تحلیل سرمربی نایمخن از دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی (اختصاصی ایلنا)

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۹۰۱

سرمربی ایرانی تیم نایمخن هلند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا به بررسی شرایط تیم ملی پرداخته است.

امیرهاشمی مقدم بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی به خبرنگار ایلنا گفت: ما در مقابل تیمی بازی کردیم که به دو گل نیاز داشت تیم کره بسیار با تفکر در زمین حضور یافته بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بدون استرس و ترس در این دیدار ظاهر شدند. جمعیت زیادی برای  تشویق کره آمده بودند چیزی که بسیار راضی کننده بود زحمت بازیکنان در زمین بود. حدود 40 دقیقه با 10 نفر در زمین بازی کردیم.

سرمربی تیم دوم نایمخن هلند افزود: تنها موقعیتی که کره داشت در نیمه اول بود که ضربه سر بازیکن کره به بیرون رفت حتی در نیمه دوم یک شوت معمولی هم از طرف کره به دروازه ما زده نشد.

وی ادامه داد: زمین چمن ورزشگاه سئول بسیار خراب بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کرد. به نظر من کره با دو تفکر بازی می‌کرد. یا یک امتیاز بگیرد و بازی را به دیدار آخر خود مقابل ازبکستان بکشاند و یا با اختلاف یک گل برنده شود اما این را باید قبول کنیم که کره تیمی نبود که بتواند ایران را ببرد.

هاشمی مقدم در ادامه اذعان داشت: باعث افتخار من است که تیم ملی نتایج خوبی گرفته است. 12 بازی پشت سر هم است که تیم ملی ته گل خورده و نه شکست خورده است. خوشحالم کیفیت بالایی در فوتبال ایران وجود دارد و با توجه به این کیفیت‌ها تیم ایران می‌تواند به روش‌های مختلف فوتبال بازی کند چه زمانی که صاحب توپ است و چه زمانی که مالکیت برای تیم حریف است و در و اقع دست کی‌روش باز است.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی قدر این بازی‌ها و لحظه‌ها را بدانند و با یک عزم ملی خود را برای مسابقات نهایی جام جهانی آماده کنیم.

هاشمی مقدم در خصوص دیدار مقابل سوریه گفت: چیزی که مهم است یک ورزشکار اول برای ثبت رکود پا به میادین نمی‌گذارد کسب سه امتیاز و پیروزی قدم اول است. ما در بازی رفت مقابل این تیم مشکل داشتیم اما سوریه اکنون در یک آسانسور رو به بالا است آنها از یک روحیه خوبی برخوردار هستند. سوریه برای صعود از این گروه شانس دارد اما ایران باید فوتبال خود را به نمایش بگذارد فرقی نمی‌کند مقابل سوریه بازی می‌کند یا برزیل . ایران با فوتبال هجومی که انجام می‌دهد همه را خوشحال خواهد کرد. امیدوارم مردم به ورزشگاه بروند تا در وهله اول  یک تشکر از بازیکنان و کادر فنی داشته باشند و در وهله دوم  جشن صعود برپا کنند. سوریه نشان داده است با قدرت مقابل ایران بازی می‌کند اما مهم گل نخوردن و سپس گل زدن و کسب پیروزی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز