خبرگزاری کار ایران

چینش خط دفاع کی‌روش در نبود منتظری

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۱۱

در نبود پژمان منتظری خط دفاعی تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فهرست جدید کارلوس کی‌روش اثری از پژمان منتظری، مدافع استقلال نیست و این بازیکن با تجربه پس از مدت‌ها توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت نشد.

منتظری در سال‌های گذشته جایگاه ثابتی در تیم ملی داشت ولی این اواخر حضورش در ترکیب مثل سابق قطعی نبود و در بعضی بازی‌ها نیمکت نشین بوده و بعضا تعویض می‌شد. با این حال عدم دعوت زا او یک جای خالی در ترکیب تیم ملی ایجاد کرده که باید دید با کدام بازیکن پر می‌شود.

مدافع با تجربه استقلال در مقطعی زوج سیدجلال حسینی در دفاع میانی بود و در مقطعی دیگر به عنوان دفاع راست بازی می‌کرد و باید دید در نبود او چینش خط دفاع به چه صورت خواهد شد.

در خط دفاع چهار نفره کی‌روش حضور سیدجلال حسینی و میلاد محمدی تقریباً ثابت و قطعی است و این دو بازیکن رقابتی با منتظری برای حضور در ترکیب اصلی نداشتند.

رقابت منتظری برای دفاع میانی در مقطعی با مرتضی پورعلی‌گنجی بود که حالا عضو ثابت تیم ملی خواهد بود و در دفاع راست هم با توجه به اعتقاد کی‌روش به رامین رضاییان به احتمال زیاد او به ترکیب اصلی وارد می‌شود.

بدین ترتیب به احتمال زیاد میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، جلال حسینی و رامین رضاییان چهار نفر اصلی خط دفاع را تشکیل خواهند داد.

در این میان سعید آقایی و محمد انصاری هم شانسی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز