خبرگزاری کار ایران

اولیویرا به دنبال رکوردشکنی در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۴۲

گلر برزیلی سپاهان می‌تواند رکورد جدیدی در لیگ برتر به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان با وجود مصدومیت و محرومیت دروازه‌بانانش در طول 5 هفته گذشته لیگ برتر تنها تیمی است که مجبور به استفاده از 3 گلر متفاوت شده است که از نظر عملکرد شباهتی به هم ندارند.

در تمرینات پیش از شروع فصل لی اولیویرا و مهدی امینی، گلر اول و دوم این تیم مصدوم شدند و مهدی صدقیان درون چارچوب دروازه قرار گرفت که از نظر آمار عملکرد خوبی نداشت. در دقایقی از دیدار هفته سوم سپاهانی‌ها مقابل پارس جنوبی هم به دلیل اخراج این دروازه‌بان در دقیقه 80، ده دقیقه پایانی بازی از کیخسروی، گلر چهارم این تیم استفاده شد که با وجود مهار یک ضربه پنالتی، گل تساوی تیمش را در دقایق پایانی دریافت کرد.

سپاهانی ها در هفته چهارم و پنجم موفق شدند از لی اولیویرا، گلر شماره یک و برزیلی خود استفاده کنند که حاصل 180 دقیقه حضورش در لباس این تیم، دو کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه بوده است.

اولیویرا هنوز در لیگ هفدهم گلی دریافت نکرده و در آستانه ثبت رکورد 3 بازی بدون گل خورده قرار دارد.

تا کنون هیچ دروازه‌بانی در فصل جاری موفق به ثبت 3 کلین‌شیت پیاپی نشده است و گلرهایی مثل بیرانوند، رحمتی، شیخ ویسی، سالاری و... موفق به ثبت دو کلین شیت پیاپی شدند و در دیدار سوم دروازه‌شان باز شد.

بدین ترتیب در صورتی که اولیویرا در دیدار هفته ششم تیمش مقابل فولاد خوزستان دروازه‌اش بسته بماند اولین گلری خواهد بود که 3 کلین‌شیت پیاپی به نام خود ثبت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز