خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال 0 پدیده مشهد 2 ؛ خداحافظی رمانتیک منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۱۵

پدیده با ارائه یک نمایش بی نقص دست به کار بزرگی زد و استقلال را در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران و پدیده مشهد در اولین دیدار هفته پنجم از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند و این دیدار برای علیرضا منصوریان حساسیت ویژه‌ای دارد و او با کسب 3 امتیاز در این دیدار می‌تواند دوباره دل هواداران را به دست آورد.

پدیده مشهد هم در این بازی به دنبال پایان عدم نتیجه گیری برابر استقلال است و شاگردان مهاجری می‌کوشند تا برابر استقلال به برتری دست پیدا کنند.

 

ورزشگاه: آزادی                         تماشاگر: کمتر از 5 هزار نفر

داوران: 

علیرضا فغانی – رحیم شاهین – ایوب غلامزاده – علی صفایی – ناظر: علیرضا یزدانی

 

کارت زرد: محمد قاضی (دقیقه 17) پدیده  / حسن بیت سعید (دقیقه 44) پژمان منتظری (دقیقه85) استقلال

کارت قرمز:

 

ترکیب استقلال تهران

مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن(سرور جباروف دقیقه 56)، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری(فرشید اسماعیلی دقیقه 55)، حسن بیت سعید و علی قربانی (مهدی قائدی دقیقه 68)

 

پدیده مشهد

شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان( مهدی مهدیخانی دقیقه 84)، امین قاسمی‌نژاد( حسین مهربان دقیقه 48)، محمدرضا خلعتبری(میلاد کمندانی دقیقه 68) و محمد قاضی

 

شرح گل:

استقلال 0 - 1 پدیده (محمد قاضی دقیقه 15):اکبر صادقی مدافعان استقلال را به هم ریخت و پاس او به محمدقاضی با ضربه فنی این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد تا آبی ها در دقیقه 15 از حریف خود عقب بیافتند.

استقلال 0 - 2 پدیده (حسین مهربان دقیقه 72):پاس عالی در عمق عالی اکبر ایمانی ، حسین مهربان در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار داد که ضربه فنی این بازیکن برای بار دوم دروازه استقلال را باز کرد.

 

دقایق حساس

دقیقه 3 : شوت عبدالله حسینی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه18 : فرار علی قربانی از سمت چپ و پاسی در دو قدمی دروازه به داریوش شجاعیان رسید و این بازیکن به شکلی عجیب این فرصت عالی را از دست داد.

دقیقه 29: داور به دلیل گرمای هوا استراحت داد تا بازیکنان ‌آب بنوشند.( قانون برکینگ کول)

دقیقه 31: ارسال دیدنی داریوش شجاعیان به روی دروازه و ضربه سر علی قربانی در درون محوطه شش قدم را شهاب گردان با یک واکنش به کرنر فرستاد در ادامه ارسال کرنر بازیکنان استقلال با ضربه سر پژمان منتظری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس بازیکنان استقلال درون محوطه جریمه به نورافکن رسید که شوت سرکش این بازیکن از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 34: حرکت داریوش شجاعیان و شوت پرقدرت این بازیکن از پشت هجده قدم با اختلافی ناچیز از کنار دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 1+45:شوت از راه دور شجاعیان در دستان شهاب گردان آرام گرفت.

دقیقه 46 : امین فاسمی نژاد در موقعیت تک به تک توپش را به دست مهدی رحمتی کوبید.

دقیقه 46:حرکت خوب بازیکنان استقلال از سمت چپ و ارسال بیت سعید به روی دروازه با ضربه سر شجاعیان از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 58:شوت حسن بیت سعید از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه شهاب گردان راهی اوت شد.

دقیقه 67:ضد حمله بازیکنان پدیده و پاس اکبر ایمانی به در موقعیت  خطرناک به محمد قاضی رسید ،که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی با یک واکنش عالی برگشت داد.

دقیقه 71:کرنر کوتاه بازیکنان استقلال با یک پاس رو به عقب همراه شد که شوت مهدی قائدی پس از برخورد به تیر دروازه راهی خارج شد.

دقیقه 75:پاس قائدی در محوطه جریمه به جباروف رسید و شوت این بازیکن از بالای دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 77:تکل عالی مرادمند روی پای قائدی یک موقعیت خطرناک را از بازیکنان استقلال گرفت.

دقیقه 82 : ضربه حسین مهربان از داخل محوطه جریمه پس از  برخورد به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز