خبرگزاری کار ایران

دست خالی شاگردان جلالی در عضدی

سپیدرود رشت 1 - 0 پیکان / پایان کابوس نظرمحمدی؛ سپیدرود بالاخره برد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۵۵

سرخپوشان گیلانی در ورزشگاه عضدی به برتری برابر پیکان تهران دست یافتند.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت از ساعت 19:30 در ورشگاه شهید عضدی رشت پذیرای پیکان تهران است و این دو بازی از حیث برای هر دو تیم قابل اهمیت است که شاگردان علی نظرمحمدی و مجید جلالی تا به اینجا موفق به کسب پیروزی  و کسب سه امتیاز کامل نشده اند.

نیمه اول این دیدار مهیج و دیدنی دنبال شد و شاگردان علی نظر محمدی که برتری چشمگیری برابر حریف داشتند به پیروزی در نیمه اول رسیدند.

سپیدرود برتری برابر حریف را در نیمه دوم هم حفظ کرد و آنها با اینکه یک ضربه پنالتی هم از دست دادند به برتری برابر پیکان رسیدند و سه امتیاز حساس را در ورزشگاه خانگی‌شان به دست آوردند تا همجمه‌های علیه سرمربی این تیم، علی نظرمحمدی تا حدودی کم شود.

ورزشگاه: عضدی رشت

داوران: پیام حیدری-تورج عیوض محمدی-سید اسد حاج محمدی-محمد ملکی-ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، سید احمد سید صالح آهی، میثم فرودسی، توحید غلامی(علی دهقان- 66)، میرهادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی(رضا الماس خاله-46)، حسین ابراهیمی(میلاد قربان زاده - 74)، مهرداد جماعتی و میعاد یزدانی.

 

ترکیب پیکان تهران:

رحمان احمدی، محمد صادق بارانی، مرتضی آقاخان( امیر روستایی - 77) ، مهدی مومنی، بختیار رحمانی، مهران موسوی، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، سعید صادقی( سجاد عاشوری - 53)، علی حمودی(مهدی شیری - 65) و امیر کریمی.

 

شرح گل‌ها:

سپیدرود یک - پیکان صفر: (میرجوان،12): روی کارتیمی پاس حسین کعبی به ابراهیمی رسید و ارسال او از کناره ها را عماد میرجوان با ضربه سر به تور دروازه رحمان احمدی کوبید.

 

حواشی:

این دیدار با گرامیداشت شهید مدافع حرم، محسن حججی آغاز شد.

بلیت هایی که برای این دیدار فروخته شده برای فصل گذشته است و همین موجب شد تا هوادارن با اتفاق عجیبی رو به رو شوند.

هواداران سپیدرود استقبال گسترده‌ای نسبت به بازی برابر سیاه جامگان داشته اند و ظرفیت ورزشگاه تقریبا به تکامل رسیده است.

قرار است سهیل حق شناس، کاپیتان کهنه کار سپیدرود رشت در پایان این بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز