خبرگزاری کار ایران

ستاره اسبق حریف پرسولیس:

الاهلی بهترین بازیکنان داخلی و خارجی را دارد/ روزمان باشد پرسپولیس را می بریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۱۷۱

پرسپولیس و الاهلی روز سی و یکم مرداد ماه دیدار رفت خود را در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهند.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اینکه به بازی حساس پرسپولیس و الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمتر از یک هفته بازی باقی مانده به سراغ عماد الحوسنی، یکی از ستاره‌های سابق باشگاه الاهلی عربستان و تیم ملی عمان رفته است که مصاحبه AFC با این مهاجم سابق عمانی به شرح زیر است:

* نظرت درباره عملکرد الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا تا این جای کار چگونه است؟

به نظرم الاهلی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب عمل کرد و الاهلی صد در صد در مسیر درستی قرار دارد.

* فعالیت باشگاه الاهلی در نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

الاهلی در شرایط کنونی بهترین بازیکنان خارجی را در لیگ عربستان در ترکیب خود دارد. الاهلی در بازار نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است؛ اما مهمترین چیز این است که بازیکنان الاهلی در زمان‌های سخت پیش رو خود ثابت قدم باشند و ما همگی با صبر منتظر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

* به نظرت کدام بازیکن الاهلی توانایی ایجاد تغییر را در بازی دارد؟

به نظرم عمر السوماه توانایی تغییر نتیجه بازی مقابل پرسپولیس را دارد.

الاهلی بهترین بازیکنان داخلی و خارجی را دارد/ روزمان باشد پرسپولیس را می بریم

* پیش بینی شما از این دو بازی  الاهلی با پرسپولیس چیست؟

در حالت کلی اصلاً بازی آسانی نخواهد بود اما تیم‌های عربستانی پیشنیه و سابقه خوبی در پیروزی مقابل تیم‌های ایرانی دارند. اگر الاهلی در دیدار مقابل پرسپولیس روزش باشد یعنی بازیکنان از لحاظ بدنی و روانی آماده باشند می‌توانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

* فکر می‌کنید تیم سابقتان چه برنامه‌‌ای دارد تا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا 2017 به قهرمانی برسد؟

الاهلی سبک بازی متفاوتی را دنبال می‌کند اما در شرایط کنونی مهمترین چیز ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی است که چه تاکتیک‌های و بازیکنان را انتخاب می‌کند. به نظرم الاهلی اکنون بهترین بازیکن داخلی و خارجی را در اختیار دارد و توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز