خبرگزاری کار ایران

اساتید فانتزی‌باز به صف می‌شوند؛‌ ایدئولوژی جدید علی منصور

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۳۳

استقلال تهران با ترکیب جدید برابر سایپا تهران مصاف می‌دهد.

به گزارش ایلنا، با اعلام ترکیب استقلال برابر سایپا تهران شاهد حضور بازیکنانی در هفته چهارم هستیم که بیشتر به دنبال حرکات تکنیکی هستند تا در دل هواداران محبوب شوند و از این کار به شدت لذت می‌برند.

 منصوریان ترجیح داد در این بازی به امید نورافکن استراحت بدهد تا از مجتبی جباری به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب استفاده کند و آرایش بازیکنان در زمین را هم تغییر بدهد. استقلال در بازی برابر سایپا با سیستم 3-3-4 حاضر می‌شود که حداقل سرمربی آبی‌ها در فصل جدید از این ترکیب استفاده نکرده بود.

 در غیاب خسرو حیدری که وظیف ارسال از جناحین را برعهده داشت منصوریان ترجیح داد تا به بازیکنانی که به کار باتوپ روی زمین تبهر بیشتری دارند میدان بدهد.

 در این بین یعقوب کریمی، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان و سرور جپارف هر کدام در از پیش رو برداشتن بازیکن حریف مهارت فوق العاده‌ای دارند و همین موجب می‌شود تا اکثر مواقع خطا روی اینها بیشتر صورت بگیرد.

باید دید این بازیکنان که با توجه به تبهر بالایی که دارند به اساتید فانتزی‌بازی لقب گرفته‌اند در دیدار امشب چه نمایشی خواهند داشت و از این به پس شاهد همین سیستم از استقلال هستیم یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز