خبرگزاری کار ایران

سپاهان برخلاف نتایج گذشته‌اش تیم خوبی است

قلعه‌نویی: به سال‌های حضورم در سپاهان افتخار می‌کنم/ از عملکرد ذوب‌آهن راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۴۳

سرمربی ذوب‌آهن از شرایط تیمش پیش از دربی اصفهان می‌گوید.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری شهرآورد اصفهان با یادآوری حضورش در سپاهان گفت: سپاهان جایی است که من خاطرات خوبی را در آنجا تجربه کرده‌ام و بخشی از خاطرات خوب من بوده است و من به این تیم افتخار می‌کنم و خوشحالم که نقش‌جهان افتتاح شد و من هم نقش کوچکی در این مسیر داشته‌ام.

قلعه‌نویی با اشاره به حضورش در ذوب‌آهن اظهار کرد: لحظات خوب و با آرامشی که الان در ذوب‌آهن دارم یادآور روزهای خوب من در سپاهان است.

وی به حضور کرانچار در سپاهان اشاره کرد و افزود: باید به این مربی بزرگ احترام بگذاریم. امیدوارم شهرآورد اصفهان با کیفیت و در شأن مردم اصفهان باشد.

قلعه نویی گفت: سپاهان بر خلاف نتایج گذشته‌اش، تیم خوبی دارد و از خط هافبکی خوبی برخوردار است و ما باید سعی کنیم این ارتباط هافبک‌ها را در زمین قطع کنیم.

سرمربی ذوب آهن خاطر نشان کرد: ما درست است 5 امتیاز گرفته‌ایم اما من راضی نیستم و باید امتیازهایی را که عقب هستیم را جبران کنیم. ما با همه مشکلات و مصدوم ها شرایط خوبی داریم و آینده خوبی را برای ذوب‌آهن متصور هستیم.

وی با اشاره به بازی تدارکاتی پیش از فصل و برد ذوب آهن در دیدار تدارکاتی گفت: این دیدار ملاک خوبی برای مقایسه این دو دیدار نیست چرا که تیم ها در شرایط آماده سازی هستند اما بعد از تعطیلات و بازگشت مصدومان با ذوب آهن متفاوتی روبرو خواهید بود.

سرمربی ذوب آهن در ارتباط با مصدومیت قاسم حدادی فر اظهار کرد: حدادی فر یکی از بازیکن های معرفتی و با اخلاق فوتبال ایران است. مهدی رجب زاده و قاسم حدادی فر نماد فوتبال ذوب آهن هستند. دعا می کنیم که این آقای فوتبال ایران هر چه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز