خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: رضوانی مدیریت دلسوزانه ای دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۲۲

رئیس هیات شنا خوزستان با اشاره به فعالیت های انجام شده تاکید کرد: رضوانی مدیری از جنس ورزش است و برخورد دلسوزانه ای با هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حسین عیسی زاده رئیس هیات شنا خوزستان اظهار کرد: شنا یکی از ورزش‌های مدال آور است و همین موضوع به تنهایی می‌تواند محرکی باشد تا توجه بیشتری به آن داشته باشیم تا ورزش خوزستان را به سطوح بالای کشوری برسانیم. ضمن این که نباید فراموش کرد این رشته ورزشی با وجود آب و هوای گرم منطقه طرفداران بسیاری دارد و میتوانیم برای علاقه‌مندان به این رشته شرایط خوبی محیا کنیم.
وی اظهار داشت: طی بررسی‌هایی که با حضور پیشکسوتان، مدال آوران و مربیان سابق شنا خوزستان داشتیم و با دعوت از افراد متخصص و دانشگاهی توانستیم برنامه ریزی ساختاری برای شنا شیرجه و واترپلو استان خوزستان از سه سال پیش و با حمایت رئیس فدراسیون ترسیم و اجرا کنیم.
عیسی زاده در ادامه درباره مشکلات استان خوزستان گفت : همانطور که میدانید شنای خوزستان بیش از ۱۲ سال از ورزش کشور فاصله گرفته بود. ما در آسیب شناسی این موضوع به مشکلات زیادی برخوردیم . از جمله آنها از بین رفتن تاسیسات استخر ۵۰ متر آزادی بود . الحمدالله با آمدن آقای حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و در اولین اقدام ایشان، تامین اعتبار برای بازسازی استخرهای نیمه کار و رها شده این چند سال شهرستان‌ها از جمله اهواز انجام شد . کارهای اجرایی ۹۰ درصد از استخرهای نیمه کار استان چند ماهی است که شروع شده و تعدادی از آنها افتتاح یا در شرف افتتاح است. استخر کارون پس از بازسازی با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان در اسفند ۱۳۹۴ افتتاح شد. همچنین استخر شهدای ماهشهر با حضور دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در خرداد ماه سال جاری مورد بازدید قرار گرفت و انشالله ظرف ۱۰ روز آینده افتتاح می‌شود.
او یادآور شد: در بعضی از شهرستانها استخر نداشتیم از جمله شادگان رامشیر هندیجان گتوند و حمیدیه که طی ۵ ماه اول سال ۱۳۹۶ استارت ساخت استخرهای این شهرستان‌ها که بعضی از آنها نیم کاره بودند زده شده و ظرف ۲ ماه آینده افتتاح خواهد شد. این یعنی ما در ۹۰ درصد شهرستان‌های خوزستان صاحب استخر هستیم.
عیسی زاده خاطرنشان کرد: هیات‌های شنای شهرستانی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا کار تخصصی را آنها انجام می‌دهند. در خصوص وضعیت این هیات ها باید اعتراف کرد که در طول این ۱۲ سال اجحاف زیادی در حق آنها شده بود. اما این برای گذشته است و ما آماده ایم تا با کمک به آنها شاهد جبران این کاستی ها باشیم و این امر با یک برنامه ریزی کامل و جامع و ارائه برنامه از طرف هیات‌ها امکان‌پذیر است. در حال حاضر در اکثر شهرستان‌های بزرگ ما هیات‌های شنا دارای استخر هستند. این از اتفاقات خوبی است که در طول دو سال گذشته رقم خورده است.

رئیس هیات شنا خوزستان گفت: در اهواز که مرکز خوزستان است با تاکید دکتر سلطانی فر و پیگیری‌های آقای داورزنی و همچنین با مکاتبات رئیس فدراسیون با رئیس کل خوزستان ماه گذشته استخر شهید بابک معتمد به هیات شنا واگذار شد. انشالله از ماه آینده با حضور وزیرمحترم وزرش ، استاندار خوزستان و رئیس فدراسیون این استخر به مرکز پایگاه قهرمانی استان و هیات شنا واگذار می‌شود. استان خوزستان یکی از فعال ترین استان‌ها در رشته واترپلو است . حضور تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته یک و لیگ برتر کشور گویای این امر بوده است. نفت آبادان دوسال متوالی قهرمان لیگ دسته یک کشور و نفت امیدیه نیز مقام‌های دوم و سوم در سال‌ها ۹۴ و ۹۵ را کسب کرده است . ما در تلاشیم تا یک تیم قدرتمند با نام پترو شیمی وارد مسابقات لیگ واترپلو کنیم.

عیسی زاده خاطرنشان کرد: در شنا تمام تمرکز بر راه‌اندازی مدارس شنا ، جشنواره ها و آموزش ابتدایی شنا و هماهنگی با اداره کل آموزش پرورش است که خروجی آن در مسابقات شنا بین المللی جام زنده رود اصفهان شکوفا شد و تیم شنای خوزستان بعد از ۱۸ سال نایب قهرمان این مسابقات شد و ۲ نفر از شناگران خوزستان علی حمیدی و دانیال خوردبین به اردو تیم ملی دعوت شدند.
در مسابقات شیرجه قهرمانی کشور، استان خوزستان پس از حدودا ۱۸ سال حضور یافت و این نوید آینده‌ای روشن برای شیرجه در خوزستان است. در سال ۹۵ در مسابقات کشوری بیش از ۵۰ مدال کسب شد که نسبت به گذشته بی سابقه است. در سال ۱۳۹۶ نیز طبق تقویم برکزاری مسابقات در خوزستان ، برگزاری لیگ واترپلو در اهواز و لیگ واترپلو بانوان در سطح استان پیش بینی شده است که در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.
همچنین ما در نظر دارد با توجه به تقویم آموزشی این استان کلاس‌ها و دوره های آموزشی و باز آموزی را در سطح هیات‌های شنا استان برگزار کینم.

رئیس هیات شنا خوزستان در پایان تاکید کرد: رضوانی رئیس فدراسیون از قهرمانان ملی ما بوده و از جنس شنا و واترپلو است این امر باعث شده ما خیلی خوب بتوانیم با او ارتباط برقرار کنیم و از مهمترین ویژگی‌های رضوانی به برخورد دلسوزانه او با سه رشته شنا شیرجه و واترپلو می‌توان اشاره کرد. او همیشه پاسخ گوی ما بوده و هر ساعتی از شبانه روز که با او کار داشته باشیم می‌توانیم تماس بگیریم و مسائل استان را مطرح کنیم . استان خوزستان برای رضوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا سال ها در این استان زندگی کرده و با تیم پترو شیمی رازی خوزستان بوده است. از نظر ما رضوانی بومی خوزستان است و حضور او در شهر باعث شده تا از ظرفیت بالای این استان باخبر باشد. اگر توجه ویژه به پیشرفت شنا شیرجه و واترپلو استان خوزستان شود بدون شک تاثیر زیادی در پیشرفت این سه رشته در کل کشور خواهد داشت. اگر شنای خوزستان پیشرفت کند شنای کشور نیز پیشرفت می‌کند، این ثابت شده است چون زمانی استخون بندی تیم های ملی در تمام رشته‌ها از استان خوزستان بوده و قهرمانان زیادی در این رشته‌ها تحویل کشور داده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز