خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته اول - آزادگان

صبای قم 0 نفت مسجد سلیمان 1 /شاگردان فکری 6 امتیازی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۶۵

شاگردان محمود فکری موفق شدند با تک گل احمد داوودی در قم به پیروزی بزرگی دست یابند.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، نفت مسجد سلیمان که در هفته اول لیگ دسته یک موفق شده بود با نتیجه پرگل سه بر صفر ماشین سازی را از پیش رو بردارد، اینبار در قم یک پیروزی شیرین را به نام خود کرد تا به سومین تیم 6 امتیازی در هفته دوم تبدیل شود.

شاگردان محمود فکری در نیمه اول این جدال با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در اوایل نیمه دوم این احمد داوودی بود که از روی نقطه پنالتی توانست آنها را پیش بیندازد. حفظ این نتیجه در پایان باعث پیروزی بزرگ آنها در هفته دوم لیگ برتر و حضور در جایگاه دوم شد.

در این دیدار سید محمدامین میرداداشی، مجتبی ممبینی‌پور، داوود بهادری، حبیب سعادتی، فردین باباجانی، مسعود ابرقویی، محمد عرب‌خراسانی، محمد میلاد آبادی، رضا کرمی(65- رضا شکری)، حمیدرضا پاکیزه(62- اسامه کاویانپور) و آرش عبدلی(77- عرفان بادی) برای صبا به میدان رفتند و یوسف بهزادی، علی گودرزی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی‌بیگی، میلاد خدایی، عباس یحیی‌بیگی، حمید نعمتی، احمد داوودی(86- احمد گمار)، حسین دوست‌دار(71- اکبر آفاق)، محمد علی‌نژاد و پیمان میری(69- احمد حجتی) نفراتی بودند که در این مسابقه برای نفت مسجد سلیمان بازی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز