خبرگزاری کار ایران

ورزشکار تیم ملی تیراندازی کشور آذربایجان:

با دیدن بیش از 320 تیرانداز دچار استرس شدم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۵۲

تیرانداز آذربایجانی با ابراز شگفتی از سطح کیفی از انگیزه‌هایش در این دوره از تورنمنت تیراندازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ژاله بایرام اوا، نفر اول و عضو تیم ملی تیراندازی کشور آذربایجان که خود را برای حضور در رقابتهای تیراندازی اروپا آماده می کند در سفری چند روزه به ایران با قهرمانان تیرانداز کشورمان در خط آتش قرار گرفت.
وی در خصوص سطح کیفی این مسابقات گفت: برای اولین بار است که به ایران سفر کردم و با حضور در این رقابتها واقعا دچار استرس و هیجان شدم چرا که در یک مسابقه داخلی این همه علاقمند حضور داشتند و این نوید از سطح کیفی بالای این مسابقت را می دهد.
عضو تیم ملی تیراندازی آذربایجان در ادامه بیان کرد: با وجود این همه تجهیزات و امکانات روز دنیا در ایران آینده بسیار درخشانی را برای تیراندازان ایران می بینم.
بایرام اوا در مورد تیراندازان ایرانی گفت: آنها ورزشکاران خوب و مستعدی هستند که آینده روشنی پیش رو دارند، مهیمان نوازی ایرانیان برای من جالب و خوب بود و با خاطره ای خوش ایران را ترک خواهم کرد. در بازگشت به کشورم تمرینات خود را افزایش خواهم داد و تمایل دارم برای رقابت های بعدی نیز راهی ایران شوم تا به بانوان تیراندازی و خوش نام ایرانی رقابتی نزدیک داشته باشم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز