خبرگزاری کار ایران

شگفتانه ها و همان همیشگی های لیگ برتر؛ پای طارمی در میان است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۹۷

لیگ برتر تا به اینجا شگفتانه‌های چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، در این سه هفته اتفاقاتی رخ داد که لیگ برتر خیلی هم با آن غریبه نبود. مثل همیشه، چند بازیکن بیش از بقیه به چشم آمدند. مثل لوسیانو پریرا که علاوه بر پنالتی گرفتن از مدافع استقلال در بازی نخست، در بازی دوم هم یک گل برای صنعت‌نفت زد. یا مهدی طارمی که تا پیش از شروع نیمه دوم بازی پنج‌شنبه شب پرسپولیس ناکام بود اما به یکباره ورق را به سود خودش چرخاند و با دو گل و یک پاس گل، تاثیرگذارترین بازیکن تیم برانکو شد. یا حتی آلوز نانگی که تا اینجای کار دو گل برای پارس‌جنوبی به ثمر رسانده و البته جز این از او انتظاری نمی‌رفت.

البته کم نبودند بازیکنانی که روی دست این ستاره‌ها بلند شدند و به قول معروف، غافلگیرمان کردند. بازیکنانی از این دست؛

علی دشتی، پارس‌جنوبی؛ هافبک راست تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، سهم زیادی در صدرنشینی دو هفته ابتدایی پارس‌جنوبی داشت. علی دشتی در دو مسابقه اول تیمش گل زده است.

رضا خالقی‌فر، گسترش‌فولاد؛ او صد در صد گل‌های این فصل تیمش را به ثمر رسانده است و مهم‌تر اینکه با گلش به سپیدرود، اولین سه امتیاز فصل را هم به لوکا بوناچیچ هدیه داد.

عیسی آل‌کثیر، نفت تهران؛ دو گل و یک پنالتی، چهار امتیازی است که آل‌کثیر به حمید درخشان داده. این بازیکن در بازی نخست در حالی که نفت یک گل عقب افتاده بود، با یک گل و یک پنالتی تیمش را به پیروزی رساند و تک گل نفت در هفته دوم را هم او به تور دروازه حامد لک نشاند.

علی قلی‌زاده، سایپا؛ سه بازی، دو گل. قلی‌زاده فقط یکی از ستاره‌های تیم پرستاره دایی است.

ربیع‌عطایا، ذوب‌آهن؛ شماره 9 این فصل ذوبی‌ها بیشتر از هر بازیکنی روی گل‌های تیمش تاثیرگذار بود. هافبک لبنانی اولین گل فصل ذوب‌آهن در لیگ هفدهم را با شوتی تماشایی به ثمر رساند و در همان بازی یک پاس گل هم داد. ربیع عطایا در دومین بازی تیمش هم یک پاس گل داد.

امین قاسمی‌نژاد، پدیده؛ در سومین دقیقه از اولین بازی فصل، نخستین گل فصل پدیده را قاسمی‌نژاد به ثمر رساند. او در هفته دوم هم یکی از چهار گل پدیده به سپاهان را هم به ثمر رساند تا تنها بازیکن دو گله این تیم در فصل جدید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز