خبرگزاری کار ایران

با هدف کشف استعدادهای برتر در رده سنی نوجوانان

گداری: نخستین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۷۳

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی از برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی گداری در خصوص برگزاری رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور گفت: این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار با هدف کشف استعدادهای برتر در رده سنی نوجوانان قرار است در روزهای 12 شهریور در بخش دختران و 14 شهریور در بخش پسران در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

وی افزود: هیات های استانی می توانند علاوه بر ثبت نام و اعزام تیم های منتخب خود حداکثر 3 تیرانداز در هر ماده ( تفنگ و تپانچه ) که در یکی از رقابتهای آزاد سال 96 تاکنون حضور داشتند را معرفی و در این رقابت ها شرکت دهند.

گداری گفت: متولدین 11 دیماه سال 78 به بالا می توانند در این رقابتها شرکت کنند ضمن آنکه منتخبین و برترین های این دوره از رقابتها برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا بتوانند با آمادگی هر چه بیشتر در رقابت های کسب سهمیه المپیک نوجوانان ژاپن که قرار است در آذرماه سال جاری برگزار شود شرکت کنند.

رئیس کمیته مسابقات  در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند از مورخ 25 مرداد ماه تا چهارم شهریوماه با مراجعه به سامانه ملی تیراندازی به آدرس regirissf.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز