خبرگزاری کار ایران

سرمایه بی‌نظیرترین هواداردان دنیا/ "عیبی‌یوخ" رمز ایستادگی تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۲۵

مدافع با تجربه تراکتورسازی از نقش پررنگ پرشورها در این تیم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، "عیبی یوخ" رمز ایستادگی تراکتورسازی مقابل توفان وحشتناکی است که در این تیم وزیدن گرفته است. کدام تیم پرطرفدار را سراغ دارید که برای سومین هفته پیاپی ببازد و هوادارانش در پایان بازی بایستند و تشویقش کنند؟ این گنج گران‌بهایی است که یحیی گل محمدی و بازیکنان تراکتورسازی دارند و با وجود همین گنج این روزهای سخت را تاب می‌آورند.

انگار این هواداران شرایط حساس تراکتورسازی را حتی بیشتر از بازیکنان و مسوولان تیم درک می‌کنند و بهترین راهکار را برای روحیه دادن به این تیم در پیش گرفته‌اند.

محمد ایرانپوریان با اشاره به رفتار ستودنی این هواداران می‌گوید: اکنون شرمنده هوادارانیم. آنها پس از هر باخت ده دقیقه ایستاده تیم را تشویق می‌کنند و ما جلوی آنها شرمسار می‌شویم.

محمد ایرانپوریان، آینده را بهتر از امروز می‌بیند و در همین رابطه می‌گوید: از ابتدا مشخص بود که کارمان سخت است و ما به این قضیه مطلع بودیم. شما به میانگین سنی تیم در داخل زمین توجه کنید، ما جوانان شایسته‌ای در اختیار داریم ولی استفاده از جوانان تاوان دارد. این بازیکنان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز