خبرگزاری کار ایران

سومین شروع ۹ امتیازی سرخپوشان در لیگ برتر

برانکو در مسیر وینگو یا قطبی؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۸۰

پرسپولیس برای سومین بار موفق شد لیگ را با 9 امتیاز از 3 بازی شروع کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس توانست با پیروزی برابر نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر به سومین برد خودش دست پیدا کند و 9 امتیاز کامل رقابت‌ها تا به اینجای کار را بدست بیاورد.

در 16 دوره گذشته لیگ برتر این سومین باری است که چنین اتفاقی میافتد و سرخپوشان دوبار دیگر شروع 9 امتیازی در لیگ برتر را تجربه کرده بودند که البته هرکدام سرنوشت متفاوتی داشت.

اولین بار پرسپولیس با بگوویچ در لیگ سوم توانست هر 3 دیدار ابتدایی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد که طوفانی‌ترین شروع این تیم هم بود.

سرخپوشان هفته نخست را با نتیجه 8-2 از پگاه گیلان بردند و در بازی دوم در مشهد یک بر صفر ابومسلم را شکست دادند. سومین دیدار این تیم هم به پیروزی 5 بر 2 مقابل فجرسپاسی منجر شد که در پایان بازی غلامحسین پیروانی تیم بگوویچ را به اسلحه ژ3 و تیم خودشان را به تفنگ بادی تشبیه کرد.

بار دوم پرسپولیس در زمان هدایت افشین قطبی در لیگ هفتم به این رکورد دست پیدا کرد که پیروزی 3 بر 2 مقابل صنعت نفت، پیروزی 2 بر صفر مقابل پگاه و در نهایت برد 3 بر صفر برابر ابومسلم نتایجی بود که سرخپوشان کسب کردند.

با این حال نتایج پرسپولیس در پایان این دو فصل هیچ شباهتی با هم نداشت. بگوویچ با وجود شروع طولانی در لیگ برتر با پرسپولیس، در پایان فصل رتبه پنجم در لیگ 14 تیمی را به خودش اختصاص داد ولی قطبی توانست در یک فصل تراژیک سرخپوشان را بعد از 6 سال به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند.

حال برانکو در سومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان توانسته به این رکورد دست پیدا کند و باید دید در پایان فصل چه نتیجه‌ای با این تیم خواهد گرفت.

خود برانکو در دو فصل گذشته حضورش در پرسپولیس به ترتیب 1 و 7 امتیاز از سه دیدار کسب کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز