خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی عجیب منصوریان پیش از دربی در گفتگو با بازیکن پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۹۷

علیرضا منصوریان هر چقدر در این مدت در استقلال به نتایجی که خواسته دست نیافته، در عوض پرسپولیسی‌ها را خوب نقره داغ کرده است!

 

به گزارش ایلنا، سرمربی فعلی استقلال در دو فصل گذشته عملکرد خوبی مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ داشته و توانسته در دو دیدار اخیر روی نیمکت نفت تهران و استقلال، سرخ‌های پایتخت را با شکست مواجه کند.

بازیکن سابق پرسپولیس اما ادعای جالبی را مطرح می‌کند؛ امید عالیشاه که این روزها به دلیل سربازی دور از این تیم است، مدعی شده که علیرضا منصوریان پیش از دربی فصل گذشته که با شکست 3 بر 2 پرسپولیس همراه بود، با او تماس داشته و مدعی شده با غیبت او مطمئنا این تیم را شکست خواهند داد.

عالیشاه در این خصوص گفته: قبل از شهرآورد برگشت فصل گذشته علی‌آقا منصوریان را دیدم و کلی گپ زدیم. علی‌آقا به من لطف دارد و گفت امید تو نیستی و مطمئن هستم شهرآورد را از پرسپولیس می‌بریم!

هافبک شماره 2 سابق پرسپولیس که در 6 دیداری که در ترکیب سرخپوشان حاضر بوده، 4 برد و 2 تساوی در کارنامه‌اش ثبت کرده بود، در این خصوص می‌گوید: خوشحالم که در ترکیب پرسپولیس به استقلال نباختم و البته ادعایی هم ندارم. آن حرف، نظر لطف علی‌آقا منصوریان بود.

عالیشاه در واکنش به این سوال که در ذهنش حضور در استقلال وجود دارد یا خیر گفت: من احترام فراوانی برای استقلال تهران و هواداران آن قائلم اما اگر می‌خواستم به این تیم بروم، قبلاً می‌توانستم. من پرسپولیسی هستم و پرسپولیسی هم خواهم ماند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز