خبرگزاری کار ایران

مربی سابق سنگربان پرسپولیس:

برای بیرانوند هیچ چیز غیر قابل دسترس نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۰۵

مربی سابق دروازه بان‌های نفت تهران شرایط سنگربان اول پرسپولیس در سال منتهی به جام جهانی را ایده‌آل توصیف کرد.

محسن سیدی، مربی سابق دروازه‌بانان نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص وضعیت همکاری‌اش با باشگاه نفت تهران گفت: ترجیح میدهم در رده آکادمیک کار کنم اما با هر شرایطی در هر جای و با هر کسی کار نکنم. بعد از جدایی علی کریمی از تیم بهنام پیشرو ترجیح دادم اصول مربیگری و قداست آن را بدون هیچ توقعی بجا بیاورم.

وی ادامه داد: افتخار کار کردن با مربیان ارزشی و با اخلاقی چون آقایان فرکی، دینورزاده، ابراهیم زاده را داشتم و همچنین در گذشته با مدیرانی دلسوز و کاربلد همکاری کرده‌ام. در طی ۹ سال حضورم در نفت ارتباط کاری داشتم که دل و زبان شان یکی بود و جز معرفت و اصول اخلاقی چیزی دیگه ای از آنها یاد نگرفتم.

سیدی تصریح کرد: برای بودن یا نبودن در محیط های ورزشی باید به یکسری مسایل اعتقاد داشته باشی و ترجیح می‌دهم دستمزد کمتری بگیرم اما در محیط آرام و سالم و با بدون دروغ کار کنم. در حال حاضر دنبال راه اندازی یک آکادمی مدرن دروازه بانی هستم و با چند مجموعه ورزشی صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ام.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان حال حاضر پرسپولیس و تیم ملی ایران در نفت شاگرد سیدی بود، سیدی در خصوص شرایط حال حاضر دروازه بان اول تیم کارلوس کی روش گفت: خدارو شکر بیرانوند شرایط خوب خود را حفظ کرده و بعنوان بهترین دروازه بان لیگ شانزدهم شرایط خوبی را برایش پیش بینی می‌کنم. شک ندارم حضور وی در جام جهانی می‌تواند یک سوپرایز برای همه علاقه مندان در فوتبال باشد و او به درجات بالاتر دست پیدا کند. برای دروازه بانی مانند بیرانوند هیچ چیز غیر قابل دسترس نیست. در رابطه با وحید شیخ ویسی واقعا خیلی خوشحالم که روند خوبی را از سال گذشته تا هفته دوم داشته؛ سه سالی با هم در تیم نفت تهران همکاری داشتیم و امیدوارم نظر مربیان تیم ملی را جلب نماید چون شایستگی این اتفاق را دارد.

مربی دروازه بانان سابق نفت تهران درباره شرایط فعلی سنگربانان در ایران اظهار داشت: در کل شرایط گلرهای ایران رو به رشد هست و با توجه به سال جام جهانی شاهد رقابت خوبی بین آنها هستیم. دروازبانانی که در لیگ هفدهم میتوانند در روند رو به رشد تیم شان تاثیر گذار باشند عبارتند از رشید مظاهری، اخباری، حامد لک، میلاد فراهانی، حامد فلاح زاده و به آنها باید دو دروازبان لژیونر را اضافه کنیم که سابقه بازی ملی را هم دارند که دراین رقابت می‌توانند تاثیر گذار باشند سوشا مکانی و علیرضا حقیقی. در این بین دروازبان‌های جوانی در حال پیشرفت هستن که باید ضریب اطمینان کارشان را بالا برده تا سرمربیان میدان بیشتری به انها بدهند گلرهایی نظیر گروسیان، ناصر سالاری، ناصری  احمد گوهری، احسان مرادیان، کورش ملکی، سید مهدی حسینی. امیدوارم تمامی آنها به درجات بالا برسند و همیشه موفق باشند.

محسن سیدی یکی از طلبکاران باشگاه نفت تهران است که پس از جدایی‌اش هنوز مطالبات باقی مانده را دریافت نکرده؛ وی دراین خصوص گفت:  خوشبختانه ریس کمیته انضباطی آقای دکتر حسن زاده و آقای ساکت دبیر کل محترم فدراسیون با جدیت پیگیر مسایل و بدهکاری تیم نفت سابق هستن اما تا به امروز پولی بابت طلب ها نگرفتیم. با در نظر گرفتن این موضوع که بنده و تعداد اندکی دارای حکم رسمی کمیته انضباطی هستیم اما قول‌هایی داده‌اند که هفته آینده پرداختی به ما بعنوان طلب کارهای این پرونده داشته باشند و ما امیدواریم این امر تحقق یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز