خبرگزاری کار ایران

نیمار:‌ من را با فیگو مقایسه نکنید

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۳۳

نیمار بازیکن جدید پاری‌سن ژرمن درخصوص مقایسه او با فیگو اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از گل،انتقال نیمار به پاری‌سن ژرمن با مبلغی بالای 200 میلیون یورو و جدایی از بارسا برای وی اتفاقات بسیار زیادی را در پی داشت از جمله توهین ها و اهانت هایی که برخی هوادران به او داشته اند.

یکی از این مسائل مقایسه نیمار با فیگو بود و انتقال او را شبیه به انتقال فیگو در سال 2000 از بارسلونا به رئال مادرید است و در این خصوص نیمار گفت: لطفا من را با فیگو مقایسه نکنید.

"من فکرنمیکنم کار بدی انجام داده ام هر فوتبالیستی این حق را دارد که از یک باشگاه به باشگاه دیگر با شرایط مساعد برود و در باره این واقعیت که طرفدارن به من بی احترامی کرده اند بسیار ناراحت شدم و امیدوارم این ها اقلیتی از طرفداران باشند.

نیمار همچنان اضافه کرد: قطعا همه‌ افراد از زندگی خصوصی من اطلاعی ندارند و من مطمئن هستم هیچ‌وقت از طریق پول انگیزه نگرفته ام و و تنها دلیل شادی من خوشحال بودن در کنار خانوده‌ام است،اگر من به دنبال پول بودم قطعا کسی دیگر میشدمو این برای من بسیار ناراحت کننده است که برخی این تصور را درباره من دارند.

ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاری‌سن ژرمن نیز در این خصوص اعلام کرد: خیلی از اشخاص گفته اند که حضور نیمار در لیگ یک فرانسه بخاطر پول است مطمئنا هیچ کدام از آنها درست نیست و نمیار تنها برای انگیزه و پیشرفت به پاری‌سن ژرمن آمده است.

او همچنان اضافه کرد: اگر نیمار می‌خواست بخاطر پول باشگاه خود را عوض کند می‌توانست با پیشنهادات بیشتری به تیم های دیگر برود،او برای احساسات خود آمده است،برای عشق به فوتبال و علاقه به ایجاد چالش.

"صادقانه بگویم این برای ما و هم نیمار بسیار مثبت است که در تیم ما حضور دارد، وما می خواهیم با حضور نیمار تاریخچه بسیار خوبی از تیممان برجای بگذاریم و من از حضور نیمار در پاری‌سن ژرمن تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز