خبرگزاری کار ایران

مگر استقلال و سپاهان در دو هفته اول نتایج خوبی گرفتند

طهماسبی:مردم جم برداشت بدی از صحبت‌های صادقی داشتند/ از خبرنگار بوشهری شکایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۱۷

پیکان برابر پارس جم جنوبی شکست خورد تا حواشی این دیدار همچنان ادامه داشته باشد.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست این تیم مقابل پارس جم جنوبی اظهار داشت: ما 20 دقیقه از 90 دقیقه را خوب بازی نکردیم و همین باعث شد که شکست بخوریم اما فکر می‌کنم تیمی که شکست سه بر صفر را سه بر دو می‌کند قطعا برای نتیجه تلاش می‌کند.

وی در خصوص امکانات جم جنوبی تصریح کرد: واقعا امکانات خوبی دارند اما جا دارد تشکر کنیم از مهمان نوازی مردم جم ما هیچ مشکلی در این شهر نداشتیم و تماشاگران هم در طول 90 دقیقه تیم خود را تشویق می‌کردند.

وی ادامه داد: ولی من یک چیزی را باید بگویم شب قبل از بازی در جلسه هماهنگی من کلامی در خصوص داوری صحبتی نکردم اما یک خبرنگار از قول بنده به آقای جلالی گفتند که من گفته‌ام جلالی قبل از بازی با داور تماس داشته و آن خبرنگار را پیدا کنم قطعا از او شکایت خواهم کرد نه در اخلاق من است که چنین حرفی را بزنم و نه مجید جلالی چنین اخلاقی دارد که تماسی را با داور برقرار کند.

طهماسبی در خصوص ناراحتی مردم جم از صحبت های صادقی خاطرنشان کرد: صادقی حرف بدی نزده فکر می‌کنم مردم خوب جم برداشت بدی از صحبت‌های صادقی داشتند او گفته است چادر هم بزنیم پارس جم را می‌بریم به نظر من این صحبت جای ناراحتی ندارد.

سرپرست پیکان در پایان در خصوص اینکه نتایج پیکان در دو هفته اول خوب نبوده است، گفت: مگر استقلال و سپاهان در دو هفته اول نتایج خوبی گرفتند چون سپاهان روز گذشته 4 گل از پدیده خورده تیم بدی است نه این طور نیست در چهار پنج هفته ا ول نتایج تیم‌ها ملاک نیست و تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا هماهنگ‌تر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز