خبرگزاری کار ایران

گواردیولا:ما نیاز به شخص دیگری در تیم داریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۰۱

پپ گواردیولا سرمربی سیتی‌زن ها اعلام کرد نیاز به شخص دیگری در تیم خود دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از ESPN،پپ گواردیولا بعد از گذراندن بازی های پیش فصل خود با یه برد پیاپی و با بازی آخر که در مقابل وستهام به نتیجه 3 بر صفر دست یافتند در مصاحبه‌ای گفت: منچسترسیتی نیاز به یک شخصی دیگر با کمی تغییر نیاز دارد و ما قبل از تمام شدن نقل و انتقالات در 31 اگوست باید شخص مورد نظرمان را پیدا کنیم.

نقل و انتقالات این فصل منچسترسیتی که حدود 200 میلیون پوند شده است گواردیولا را امیدوار کرده است که بتواند یک خرید دیگر برای تیم داشته باشد.

گواردیولا در این باره اضافه کرد: من هیچوقت از مدیر تیم شکایت نخواهم کرد زیرا ما با همین تیم فصل گذشته نتیجه قابل قبولی را دریافت کردیم،تا 31 اگوست باید ببینیم چه کسی می آید و چه کسی میرود تا بتوانیم انتخاب درستی برای تیم داشته باشیم.

پپ گواردیولا درباره موفقیت چشم گیر آنها درباره بازی‌های پیش از فصل خود با وجود آنکه توانسته اند با به ثمر رساندن 10 گل تنها یک گل دریافت کنند توضیح داد: با این حال تیم ما بازهم نیاز به تمرین و تلاش سخت دارد،ثبات تیم بسیار خوب بوده است و ما تنها یک گل دریافت کرده‌ایم با وجود این اینها بازی دوستانه است و هیچ فشار و استرسی بر تیم حاکم نبوده است و ما باید ببینم من‌سیتی در تحت فشار و استرس مسابقه چگونه کار انجام ‌میدهد.

گواردیولا در خصوص ترکیب تیم اظهار داشت: آنها توانستند اعتماد من را جذب کنند و من به آنها اطمینان دارم و فکر کردن یک هفته ای من بخاطر اعضای تیم نیست من میخواهم بر روی ساختار کلی تیم یک هفته فکرکنم و تصمیم بگیرم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز