خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: هفت، هشت موقعیت گل داشتیم / با برد مقابل سپیدرود مغرور نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۰۶

سرمربی سیاه جامگان مشهد معتقد است در پیروزی شاگردانش برابر سپیدرود رشت مورد لطف امام رضا (ع) قرار گرفته اند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از برتری شاگردانش در رشت گفت: ابتدا این شب عزیز(ولادت امام رضا(ع) ) را به مردم ایران تبریک بگویم. امروز امام رضا (ع) به ما کمک کرد. به آمار و ارقام کاری ندارم. ما تیم برتر و بهتری بودیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.

وی ادامه داد: سپیدرود روی ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند بهتر از ما بود. ما هم تیم خوبی هستیم و جوانان خوبی داریم و توانستیم فوتبال خوبی بازی کنیم. از بازیکنانم بابت این برد تشکر می‌کنم. ما با این برد مغرور نمی‌شویم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

میثاقیان درخصوص شرایط ورزشگاه عضدی اظهار داشت: از مسئولان ورزشگاه عضدی هم تشکر می‌کنم که این ورزشگاه را برای بازی آماده کردند. ما تا دیروز نمی‌دانستیم که وضعیت ورزشگاه چطور خواهد شد. به طور کلی سپیدرود هم در این بازی می‌توانست پیروز شود،‌ چون آنها هم موقعیت داشتند، اما اگر از نظر تاکتیکی به بازی نگاه کنیم ما هفت هشت موقعیت گل داشتیم.

میثاقیان ادامه داد: من با بازیکنانم هم دعوا کردم که چرا موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنند! باخت در این بازی به ما نزدیک بود، چون یک گل اصلاً فاصله مناسبی نیست. خوشبختانه در نیمه دوم گل دوم را هم زدیم و پیروز شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز