خبرگزاری کار ایران

حمایت گل‌محمدی از خوردبین و هادی نوروزی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۸۸

سرمربی تراکتورسازی نسبت به توهین به مرحوم هادی نوروزی و محمود خوردبین واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی تراکتورسازی در خصوص توهین به مرحوم نوروزی و خوردبین سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: محمود خوردبین پیشکسوت با اخلاق فوتبال ایران برای همه اهالی فوتبال محترم است و بدون تردید هیچ هوادار فوتبالی به چنین شخصیتی بی‌احترامی نمی‌کند. هادی نوروزی هم برای همه اهالی فوتبال محترم و دوست داشتنی بود. بازیکن با اخلاقی که یاد و خاطراتش همیشه زنده می‌ماند. همه ما در مجموعه تراکتورسازی از این اتفاق تلخ ناراحت و متاسفیم. به همین دلیل و با شناختی که از هواداران فهیم خودمان داریم می‌گوییم که این افراد تراکتوری نبوده و نیستند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: هواداران تراکتورسازی همواره عشق و تعصب خودشان را به این تیم ثابت کرده اند و از تیم محبوبشان با تمام وجود حمایت می کنند. پرشورهای حقیقی به دو اصل پایبند هستند. حمایت کامل و قاطع از تیم محبوبشان همینطور احترام به تیم حریف و تیم داوری.اما افرادی که روز گذشته به اعضای تیم پرسپولیس محمود خوردبین و مرحوم هادی نوروزی همچنین اقای برانکو و برخی بازیکنان توهین کردند قطعا هوادار تراکتور نبودند. هدف این اشخاص تخریب وجهه هواداران است که در این راه موفق نمی شوند چرا که پرشورها در ورزشگاه شخصیت واقعی خودشان را با احترام به تیم رقیب نشان می دهند.چرا که تراکتورسازی یک باشگاه بزرگ و یک مکتب اخلاق محور است.

گل محمدی در پایان گفت:پرسپولیس یا هر تیم دیگری برای ما فرقی ندارد. باید در زمین مسابقه با تمام وجود برای پیروزی بجنگیم اما بیرون از میدان مسابقه به همه رقیبانمان احترام می گذاریم. ما  هواداران پرشور و بی نظیری داریم که در هیچ شهری تیم محبوبشان را تنها نمی گذارند. به وجود این هوادار افتخار می کنیم و برای خوشحالی آنها مبارزه می کنیم. هواداران ما نیز با فرهنگ و رفتار ارزشمندشان باعث سربلندی ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز