خبرگزاری کار ایران

مطمئن باشید مدعی اول قهرمانی هستیم؛

بابازاده: اعضای فدراسیون قانون را به میل خودشان تفسیر کردند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۱۲۶

مربی دروازه بانان استقلال هم به موضوع محرومیت بازیکنان جوان این تیم واکنش نشان داد: متاسفانه ما شاهد بودیم که قانون را به میل خودشان تفسیر کردند و برای دو تیم استقلال و تراکتور دو تصمیم مختلف گرفتند.

حمید بابازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شکست استقلال برابر صنعت و تاثیر غیبت محرومین این تیم گفت: نبود این نفرات خیلی در بازی ما تاثیر گذار شد. در بازی های تدارکاتی به خصوص بازی با آرارات و پارس جنوبی اثرات تغییرات  تیمی را به خوبی دیده بودیم  و تیم خیلی آماده ای داشتیم اما مشکلی که داشتیم این بود که مصدوم های ما در دو پست هافبک دفاعی و دفاع وسط بودند و در تمام تمرینات و بازی ها  ما از سید مجید حسینی و امید نورافکن استفاده کرده بودیم و مشخص بود که با وجود نبود این نفرات استقلال ضربه ببیند. شاید نبود مصدومان مان به دلیل غیبت در تمرینات گروهی تاثیر واضح یروی عملکرد تیم مان نمی گذاشت اما چون در تمرینات و بازی ها از حسینی و نورافکن استفاده کرده بودیم، غیبت آن ها ضربه بزرگی به استقلال زد.

وی در ادامه افزود: با این حال باید بهتر از این بازی می کردیم که فکر می کنم گرمای هوا هم بی تاثیر نبود اما  به هر حال در نیمه دوم بهتر بودیم و مالکیت توپ بیشتری را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم گل خورده مان را جبران کنیم.با این حال در بازی های آتی بیشتر روی نقاط ضعف مان کار می کنیم.

مربی دروازه بان های استقلال در خصوص محرومیت بازیکنان این تیم اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد بودیم که فدراسیون نشین‌ها قانون را به میل خودشان تفسیر کردند و برای دو تیم استقلال و تراکتور دو تصمیم مختلف گرفتند درحالی که باشگاه استقلال هم مانند تراکتور مکاتباتی را با فدراسیون داشت اما متاسقانه فدراسیون تنها استقلال را شامل اعمال قانون کرده است.

بابازاده در خصوص این که طبق قوانین فیفا  باشگاه ها موظف به همکاری با تیم های پایه ملی نیستند، عنوان کرد: به موضوع جالبی اشاره کردید. دو ماه قبل زمانی که مسابقات جام جهانی زیر 20 سال در کره جنوبی برگزار می شد من از امید نمازی پرسیدم که چرا دو تن از بهترین بازیکنان تان که در انگلیس و دورتموند آلمان بازی می کنند را با خود نبردید که ایشان  به من گفت: "باشگاه ها طبق قوانین فیفا این اختیار را دارند که بازیکنان رده های پایه  را در اختیار تیم ملی قرار ندهند و ما نمی توانیم قانون را دور بزنیم و به همین دلیل نتوانستیم این دو بازیکن را به کره  ببریم." فکر می‌کنم این موضوع جواب خیلی سوالات را داده باشد.

وی در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال یادآور شد: مطمئن باشید که امسال مدعی اول قهرمانی هستیم و تمام تلاش مان را برای رسیدن به قهرمانی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز