خبرگزاری کار ایران

حسین بغلانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مهاجمان استقلال من را اذیت نکردند/ خودم هم نامم را در تیم منتخب هفته می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۹۵

مدافع صنعت نفت از شرایط دیدار با استقلال و پیروزی برابر این تیم می‌گوید.

حسین بغلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال در دیدار هفته اول اظهار داشت: بازی خوبی بود و از قبل می‌دانستیم دیدار سختی خواهیم داشت ولی با برنامه وارد زمین شدیم و خوشبختانه هم به گل رسیدیم و هم توانستیم به خوبی از آن دفاع کنیم و پیروز شویم.

وی افزود: بازی‌های ما مقابل استقلال برای هواداران اهمیت زیادی دارد و شکل و شمایل دربی به خودش گرفته است و اهمیت زیادی برای هواداران داشت. استقلال تیم خوبی است ولی تیم‌ها در هفته‌های اول در شرایط خوبی قرار ندارند و دوران بدنسازی را سپری می‌کنند و در این شرایط نخواهند ماند.

مدافع صنعت نفت با اشاره به بازی خوب کرار در این بازی گفت: کرار بازیکن خیلی خوبی است و انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش داشت که گلزنی کند و این کاملاً مشخص بود. من قبلاً طبق چیزهایی که در مورد او شنیده بودم فکر می‌کردم بازیکن بداخلاق و پر حاشیه‌ای است ولی وقتی از نزدیک با او آشنا شدم متوجه شدم 180 درجه خلاف چیزی است که همه در موردش فکر می‌کنند.

بغلانی با اشاره به عملکرد خوب خط دفاع نفت در این دیدار گفت: طبیعی است تیمی که عقب می‌افتد فشار می‌آورد ولی خط حمله استقلال مقابل ما روز خوبش نبود و نتوانستند ما را اذیت کنند.

وی در مورد حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا عنوان کرد: از خبرگزاری شما ممنونم که با نگاه ریزبینانه بازی‌ها را زیر نظر دارد و حضورم در تیم منتخب هفته انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند. خودم هم با توجه به 5-6 حمله‌ای که دفع کردم فکر می‌کنم شایسته حضور در تیم منتخب هفته بودم و اگر دست من بود هم چنین انتخابی انجام می‌دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز