خبرگزاری کار ایران

اظهارات جدید پیکه درخصوص آینده نیمار در بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۸۴

مدافع بارسلونا در پی گفتگویی اعلام کرد او و هم‌تیمی هایش درحال تلاش برای نگه داشتن نیمار در بارسلونا هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از ESPN، بعد از توئیت جنجالی پیکه و انتشار عکسی از نیمار و نوشتن "او می ماند" شایعاتی مبنی بر قطعی شدن نیمار در بارسلونا به وجود آمد که اطرافیان نیمار اظهار به اطلاعی از خبر پیکه کرده اند و در این باره پیکه اظهار داشت: من این توئیت را منتشر کردم که او را در مسیر ماندن قرار دهم و دوست دارم نیمار در این تیم بماند.

پیکه علت اصرار بازیکنان به ماندن نیمار در بارسلونا را اینگونه توضیح داد: "من ونیمار بسیار دوستان نزدیکی هستیم من از او خواستم که در تیم بماند و شرایط را درک می کنم. من و تمام بازیکنان سعی می کنیم این بازیکن برزیلی را در تیممان حفظ کنیم زیرا او یکی بهترین فوتبالیست های دنیاست، می خواهیم به نیمار کمک کنیم زیرا او نمی‌داند دارد چه کاری انجام میدهد."

"ولی باید ببینیم چه خواهد شد و خود نیمار چه چیزی می‌خواهد. همه چیز بستگی به خواسته او دارد. او می‌تواند در هر باشگاهی از جهان بازی کند. او می‌تواند در پاری سن ژرمن، بارسلونا، چلسی یا منچسترسیتی باشد. هر باشگاهی او را می‌خواهد.موضوع اولویت هاست. شما چه می‌خواهید؟ بیشتر پول می‌خواهید؟ بیشتر جام می‌خواهید؟در فوتبال و NBAT، این شرایط مثل هم هستند.بعضی بازیکنان رقمی که شایسته اش هستند را دریافت نمی‌کنند و آنها شایسته کسب جام هستند بنابراین گاهی تصمیماتی می‌گیرند که به اولویت‌های زندگیشان بستگی دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز