خبرگزاری کار ایران

هجمه سنگین علیه کسی که حقش را می‌خواهد

نام: علی دایی/ اتهام: بی‌تعصب و پول‌پرست

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۵۷

هر چقدر هم که علی دایی را دوست نداشته باشیم، نمی‌توانیم حق را به او ندهیم وقتی می‌گوید: فیفا با کسی شوخی ندارد اما ما اینجا همه چیز را به شوخی گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در این فوتبال، علی دایی همیشه متهم بوده به پولکی بودن اما چند نفر از ما اگر جای او بودیم، پول‌مان را می‌بخشیدیم؟ ایراد از دایی نیست که پول قراردادش را از پرسپولیس طلب کرده. مقصر، مدیرانی هستند که نسنجیده قرارداد می‌بندند اما عاجزند از اجرای تعهدات‌شان. شاید هم آسوده‌خاطرند از اینکه چنین بی‌تدبیری‌هایی یقه‌ مدیران بعدی را می‌گیرد. نمونه‌اش همان قرارداد سه‌ساله‌ای که باشگاه پرسپولیس با علی دایی امضا کرد و آنقدر به آن بی‌توجه بود که حالا شده بلای جانش. عجیب اینکه با وجود تکرار هر ساله‌ شکایت‌ها، یکی پیدا نمی‌شود که یقه مدیران بی‌مسوولیت باشگاه‌ها را بگیرد اما علی دایی و طلبکارانی از جنس او انگ بی‌تعصبی را همیشه بر پیشانی دارند؛ فقط به این دلیل که حق‌شان را طلب کرده‌اند. این متهم کردن‌ها اما دلیل کافی نیست برای علی دایی که شکایتش از پرسپولیس را پس بگیرد. برعکس؛ او جدی‌تر از همیشه دنبال پولی است که پرسپولیسی‌ها خیلی وقت پیش آن را از لیست بدهی‌هایشان خط زده‌اند.

اتفاقا کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون هم با محکوم کردن پرسپولیس، حق را به علی دایی داده‌اند. اگر چه خودش می‌گوید که چنین حکمی را هنوز دریافت نکرده: « هنوز رای به دست من نرسیده و آن را ندیده‌ام، زمانی که شما حسن نیت نشان می‌دهید و سیزده نامه ارسال می‌کنید که کسی جواب نمی‌دهد از اداره مالیات نامه می‌زنند و کسی جوابی نمی‌دهد خودتان نامه می‌نویسید و کسی جوابی نمی‌دهد مجبور می‌شوید این مساله را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنید. ما که نمی‌توانیم صد نفر را آنجا ببریم و عربده‌کشی کنیم، قانون آنها را محکوم کرده البته اگر این اتفاق افتاده باشد چرا که حکم هنوز به دست من نرسیده است. به هر حال همه محکوم به پیروی از قانون هستیم.»

کار به جایی رسیده که ماشین‌های علی دایی توقیف شده و هیچ کس هم پاسخگوی اتفاقاتی که گریبانگیر او شده، نیست. به همین خاطر لازم دیده بعضی مسائل را به مدیریت پرسپولیس یادآوری کند: « طاهری حتما به یاد دارد که با چه وضعی آن جدایی به وجود آمد و ببینید آن افرادی که چنین کاری کردند الان کجا هستند. طاهری با آنها بود و تمام قضایا را به طور دقیق می‌داند همه نامه‌ها را هم برای او نوشتند اما هیچ کاری نکرد.»

این بی‌مسوولیتی‌ها است که راهی جز مراجعه به قانون برای علی دایی باقی نگذاشته. چرا که او معتقد است: «وقتی مالیات به سراغ من می‌آید باید از طریق قانون پیگیری کنم. این افراد را قانون محکوم کرده نه علی دایی.»

حالا علی دایی حکم مالیاتی‌اش را گرفته،‌ حکم کمیته انضباطی صادر شده و خوشبختانه حکم کمیته استیناف هم این مساله را تایید کرده است و او برای گرفتن حقش کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز