خبرگزاری کار ایران

هت‌تریک خرید از موناکو کامل می‌شود؟

سیتی راهزن امباپه

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۸۲

منچسترسیتی در مسیر انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قرار گرفته و می‌خواهد پدیده فرانسوی را به خدمت بگیرد که در حال حاضر داغ‌ترین موضوع فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا،سیتی تا اینجای تابستان 217 میلیون برای خریدهای جدید صرف کرده و اگر بتواند امباپه را هم بگیرد، این مبلغ به 350 میلیون پوند می‌رسد. فران سوریانو مدیر اجرایی سیتی در حال مذاکره با نایب رییس موناکو، وادیم واسیلیف است تا این بازیکن را به اتحاد بیاورد.

این خبر را در حالی رسانه‌های انگلیسی مطرح کرده‌اند که همتایان اسپانیایی از نزدیک شدن رئال مادرید به امباپه گزارش و خبر دادند که او با 160 میلیون پوند و قراردادی شش ساله به سانتیاگو برنابئو می‌رود. این مبلغ بسیار بیشتر از چیزی است که منچستریونایتد برای خریدن پل پوگبا به یوونتوس داد و رکورد جهانی را شکست.

اما سیتی به اندازه کافی دلیل دارد که برای جذب این جوان تلاش کند هرچند یکی از چهار تیمی بوده که به دلیل تماس غیرقانونی برای او مورد انتقاد قرار گرفته. با وجود این هشدار از سوی موناکو، سیتی روابط خوبی با قهرمان اخیر لیگ فرانسه برقرار کرده. این تیم تا به حال برای خریدن برناردو سیلوا و بنژامین مندی از موناکو 90 میلیون پوند هزینه کرده و به دنبال این است که هت‌تریک خریدهایش از تیم فرانسوی را تکمیل کند. مادرید به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اجازه داده خامس رودریگس با قرارداد قرضی دوساله به بایرن‌مونیخ برود و آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا را به چلسی فروخته. غول اسپانیایی شانس بیشتری برای خرید امباپه دارد اما سیتی قصد تسلیم شدن ندارد و بر این باور است که می‌تواند از مادرید عبور کند. اگر سیتی موفق به جذب امباپه شود، تردیدهای جدی درباره آینده سرخیو آگوئرو به وجود می‌آید با وجود آنکه پپ گواردیولا تاکید کرده او در این تابستان به فروش نخواهد رسید.

همچنین این نظر وجود دارد که رئال می‌خواهد گرت بیل را به مشتری قدیمی اش، منچستریونایتد بفروشد تا پول لازم برای جذب امباپه را به دست آورد.

اگر رئال موفق به جذب امباپه شود برای ششمین بار رکورد جهانی نقل و انتقالات را می‌شکند. فلورنتینو پرس رییس رئال اوایل تابستان تلاش کرد این بازیکن 18 ساله را جذب کند اما با مخالفت خانواده و مشاوران امباپه مواجه شد. این نگرانی وجود داشت که نتواند در این تیم پرستاره همیشه بازی کند و برای بازیکنی در سن او و در سال منتهی به جام جهانی، چنین اتفاقی ناخوشایند است اما با جدایی موراتا و خامس، به نظر می‌رسد امباپه نقشی کلیدی در برنابئو به دست آورد. زین‌الدین زیدان، امباپه را متقاعد کرده می‌تواند در مادرید در کنار کریم بنزما و کریستیانو رونالدو نقش موثری داشته باشد. منابع نزدیک به باشگاه اسپانیایی خبر دادند به او پیشنهاد دستمزد 270 هزار پوند در هفته داده‌اند. رئال پیش از این با خریدن لوییز فیگو، زین‌الدین زیدان، کاکا، رونالدو و بیل رکورد جهانی را شکسته اما اگر پاری‌سن‌ژرمن بتواند نیمار را از بارسلونا به قیمت 222 میلیون یورو بخرد، رکورد خریدن امباپه از موناکو خیلی دوام نمی‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز