خبرگزاری کار ایران

آبکی‌ترین وضعیت نفت (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۰۷

تیم فوتبال نفت تهران یک روز مانده به آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر نمی تواند کارت بازی بازیکنانش را دریافت کند.

به گزارش ایلنا، کسی از نامه‌ی محمدرضا ساکت به سازمان لیگ فوتبال ایران با این مضمون ارسال شده که اگر باشگاه نفت تهران تا پرداخت مطالبات طلبکاران این تیم نمی‌تواند تا اطلاع ثانویه فعالیتی داشته باشد.

این نامه هر چند قدیمی بود و سه روز پیش از سوپر جام فوتبال ایران برای سازمان لیگ ارسال شده و در کمال بی توجهی مسئولین این تیم برابر پرسپولیس به میدان رفت و به خاطر این بازی دربی دوستانه آلمان لغو شد اما مشکلی جدی تر را برای بازیکنان این تیم به دنبال خواهد داشت.

بازیکنان این تیم هر چند در هیئت فوتبال استان تهران قراردادشان را ثبت کردند اما نمی‌توانند از سازمان لیگ کارت بازی‌شان را دریافت کنند؛ این یعنی آشفتگی و بحران کامل برای تیمی که به صورت عجیبی از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شده و هنوز سند رسمی برای این انتقال وجود ندارد، در صورتیکه نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیاست.

آبکی‌ترین وضعیت نفت (عکس)

پس از جدایی علی دایی، علی کریمی برای چند روز هدایت این تیم پایتختی را بر عهده داشت اما او انصراف داد تا نوبت به حمید درخشان برسد و او که با باشگاه قرارداد دارد اما به صورت رسمی در هیئت فوتبال حاضر نشده تا قراردادش را ثبت کند.

نفت تهران مدتهاست که گرفتار بحران مالی و مدیریت است اما چرا نامه محرومیت نفت از هر گونه فعالیت، یک روز قبل از اولین بازی نفت در لیگ برتر در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟ چرا فدراسیون فوتبال با توجه به وضعیت بحرانی نفت به فکر جایگزینی یک تیم دیگر یا هر راه‌حل قانونی دیگری نبود؟

این سوالات مطرح است و باید دید در نهایت صبای قم جایگزین نفت تهران می‌شود یا تصمیمی عجیب در این خصوص اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز