خبرگزاری کار ایران

اخبارکوتاه پیش از بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۴۷

برای دیدار استقلال و نفت آبادان 15 هزار بلیت فروخته خواهد شد. این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه تختی آبادان 20 هزار نفر است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در هفته آغازین لیگ هفدهم جمعه در آبادان میهمان صنعت نفت است. اخبار کوتاه دو روز مانده به این بازی را مرور می‌کنیم.

* جاسم کرار و فرید بهزادی که به دلیل آسیب دیدگی چند روزی در تمرینات صنعت نفت حضور نداشتند از دیروز کار خود را شروع کردند و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند صنعت نفت را در مقابل استقلال همراهی کنند.

* مظفر شاملی رئیس هیئت فوتبال آبادان اعلام کرد برای دیدار استقلال و نفت آبادان 15 هزار بلیت فروخته خواهد شد. این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه تختی آبادان 20 هزار نفر است.

* طبق تصمیم‌گیری‌های به عمل آمده درهای ورزشگاه تختی آبادان ساعت 17 به روی هواداران باز خواهد شد.این در حالی است که بازی دو تیم استقلال و نفت آبادان ساعت 21 آغاز خواهد شد.

* طبق اعلام هواشناسی رطوبت در بازی روز جمعه در آبادان بسیار بالا خواهد بود و بازی در هوای گرم و شرجی برگزار می‌"ردد طبق اعلام هواشناسی آبادان دمای این شهر در هنگان برگزاری بازی بین 40 تا 45 درجه خواهد بود.

* میلاد جهانی هافبک صنعت نفت به دیدار مقابل استقلال نرسید. با تلاش‌های کادر پزشکی جهانی نتوانست در دیدار مقابل استقلال نفت را همراهی کند.

* فراز کمالوند و دستیارانش صبح روز بازی برابر استقلال راهی شلمچه خواهند شد تا از مناطق جنگی بازدید کنند. آنها بعداز نماز ظهر دوباره به آبادان باز گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز