خبرگزاری کار ایران

واکنش ستاره جوان استقلال به محرومیت جنجالی‌اش

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۲۲

پدیده جوان استقلال پس از ثبت قراردادش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، بازیکن جوان استقلال تهران پس از ثبت قراردادش با آبی پوشان تهرانی اظهار داشت: شرایط تیم و تمرینات به خوبی پیش می رود. با مسئولان به یک جمع بندی کلی رسیدیم تا با قراردادی به تیم محبوبم بپیوندم. مشکلی درباره اسکان من وجود داشت که با رسیدگی مسئولان باشگاه قرار شده خانواده ام طی سه، چهار روز آینده به تهران سفر کنند و باشگاه نیز پیگیر تهیه منزل برای سکونت من و خانواده ام است.

پدیده فصل پیش ایرانجوان بوشهر درخصوص کار با علیرضا منصوریان گفت: ایشان مربی خوبی است تمرینات هم زیر نظر ایشان به خوبی پیگیری می شود. با این تفکر به استقلال آمدم که فصل خوبی داشته باشم و امیدوارم به این موضوع دست پیدا کنم.

قائدی درباره فشار تمرینات بدنسازی استقلال، عنوان کرد: فشار شخصی نداشتیم و در قالب تیمی کار کردیم و به کسی خارج از برنامه تیمی فشار نیامد.

وی در ادامه درباره حضور در کنار بزرگان استقلال، تصریح کرد: برخورد بزرگها خیلی خوب هست و هوای جوانان را دارند و می شود موضوعات زیادی از آنها یاد گرفت.

مهاجم جوان آبی ها در پاسخ به این سوال که فکر می کند چه تعداد بازی برای استقلال انجام دهد، افزود: مربی در مورد بازی کردن من نظر می دهد و من تنها وظیفه دارم تمرینات را انجام می دهم.

قائدی در پایان درباره محرومیت از حضور در بازی های استقلال، گفت: در مورد محرومیت نیز باشگاه پیگیر این موضوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز