خبرگزاری کار ایران

بیت سعید: افتخار می‌کنم شماره 7 استقلال را بر تن می‌کنم/ در هفته اول مقابل دو حریف قرار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۰۵

مهاجم استقلال دز شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ برتر و پوشیدن پیراهن شماره 7 می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن‌ بیت‌سعید، مهاجم فصل جدید استقلال تهران که از تیم همنام خوزستان به جمع شاگردان منصوریان اضافه شده است، پس از ثبت قراردادش با این تیم اظهار داشت: خوشحالم که قراردادم را با استقلال رسماً به ثبت رساندم. مدت قراردادم دو ساله است و افتخار این را دارم که در فصل جدید با شماه 7 برای استقلال به میدان بروم که می‌دانم اهمیت زیادی برای هواداران خواهد داشت.

وی در مورد وضعیتش در تمرینات و مصدومیتی که برایش پیش آمده بود گفت: خوشبختانه مشکل خاصی نیست و تنها مصدومیتی جزئی داشتم که آن هم خیلی زود برطرف شد و از امروز تمریناتم را مجدداً شروع می‌کنم.

مهاجم استقلال در مورد شرایط این تیم در فصل جدید عنوان کرد: امسال استقلال یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را سپری خواهد کرد چراکه از نظر فنی و صداقت بین بازیکنان شرایط خیلی خوبی حاکم است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را برای این تیم به نمایش بگذارم.

بیت‌سعید با اشاره به رویارویی با صنعت نفت در هفته اول لیگ گفت: بازی سختی با صنعت نفت آبادان داریم و باید با گرمی هوا هم مبارزه کنیم ولی با توجه به داشته‌های‌مان می‌توانیم پیروز از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز