خبرگزاری کار ایران

حال و هوای نفت چند ساعت بعد از باخت مقابل پرسپولیس/ غم و اندوه با وعده های پوچ

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۵۸

اولین تمرین نفت تهران پس از باخت مقابل پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم نفت تهران در حالی در مجموعه ورزشی راه‌آهن برگزار شد که حمید درخشان اولین تمرین خود را با این تیم به صورت رسمی انجام داد. سرمربی سابق پرسپولیس برای اولین بار با لباس ورزشی هم حاضر شد تا نشان دهد کارش را به صورت جدی آغاز کرده است. علی کریمی در تمام مدتی که نفت را تمرین می داد فقط یک بار با لباس ورزشی حاضر شد.

درخشان در ابتدا دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. روی صحبت او با نفرات حاضر بود و از آنها خواست تا به حواشی نپردازند و کاری نداشته باشند. درخشان قول مساعد داد تا طی روزهای آتی پول به تیم تزریق شود. باید دید این بار آیا اتفاقی رخ می دهد یا مانند دفعه های قبل وعده ای بیش نیست.

بازیکنان این تیم که بابت باخت دیشب حسابی ناراحت و درهم بودند پس از صحبت های درخشان دو دسته شدند. نفراتی که در بازی حضور داشتند به صورت جداگانه ریکاوری کردند. الباقی نفرات هم تمرینات تاکتیکی را زیر نظر درخشان و خورشیدی انجام دادند.

بازیکنانی نظیر منوچهری و صادقیان هم مانند دیروز در تمرین امروز حضور نداشتند. آنها قرارداد خود را رسمی نکرده بودند و با رفتن کریمی قصد بازگشت ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز