خبرگزاری کار ایران

گزارش خواندنی AFC از شرایط این روزهای شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۰۱

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش به بررسی آخرین وضعیت تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تشریح آخرین وضعیت هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است و در این بین قسمتی از این گزارش به پرسپولیس تهران، قهرمان سوپر جام فوتبال ایران اختصاص دارد.

AFC درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس نوشت:

بازیکنان جدید: شجاع خلیل زاده(سپاهان اصفهان)، گاودین منشا و سیامک نعمتی(پیکان).

بازیکن خروجی: رامین رضاییان(اوستنده بلژیک)

از دو ماه گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را تقویت کرد و 3 بازیکن جدید جذب کرد. اما در این مدت تنها رامین رضاییان، مدافع 27 ساله از لیست تیم خارج شد و به تیم اوستنده بلژیک منتقل شد. با این وجود پرسپولیس در تلاش است تا بشار رسن، هافبک تیم نیرو هوایی عراق را جذب کند و این درحالی است که سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس به نظر می‌رسد در حال پیوستن به الخور قطر است.

پرسپولیس در اردوی آمادگی پیش فصل در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آرسنال کییف رفت که در دسته دوم لیگ اوکراین بازی می کند. تیم ایرانی روز گذشته با پیروزی 3 بر یک مقابل نقت تهران فاتح سوپر کاپ ایران شد. پرسپولیس آخر ماه قبل از دیدار با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر ایران بازیهاش را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز